Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

12 : 2017

Editorial

Editorial (p. 9-13)
Joan Rué Domingo
Text complet
 

Tema monogràfic: Pràctica, teorial i avaluació de la innovació

Afavorir innovacions que canviïn la gramàtica de l'escola i les relacions pedagògiques, i que qüestionin la creació d'un subjecte neoliberal (p. 17-37)
Fernando Hernández Hernández
Text complet
 
Innovació i avaluació en el context d'un canvi de paradigma en l'educació (p. 39-59)
Joan Mateo
Text complet
 
Two models of thinking in knowledge building (p. 61-83)
Marlene Scardamalia, Carl Bereiter
Text complet
 
La innovació en la formació inicial del professorat. El desenvolupament de la competència digital docent per als mestres del futur (p. 85-106)
Mar Camacho Martí, Mercè Gisbert Cervera
Text complet
 
La innovació en educació, una perspectiva des de l'experiència. Taula rodona (p. 107-124)
Text complet
 

Experiències

La innovació dels instituts: un debat en xarxa (p. 127-143)
Susanna Soler Sabanés, Marta Simón Esteve
Text complet
 
ArchaeoSchool for the Future (p. 145-173)
Teresa Morales Tasias
Text complet
 
Al voltant de la innovació (p. 175-196)
Montserrat Navarro Ruiz, Lídia Esteban Ruiz
Text complet
 

Miscel·lània

El fracàs de l'enseyament de la història de Catalunya i els inclusors en l'escola primària (p. 199-221)
Joan Santacana Mestre, Tània Martínez Gil, Neus Sallés Tenas
Text complet
 

Ressenyes bibliogràfiques

Amor, educación y cambio: modelos organizadores y aprendizaje. Barcelona: Icaria, 2016. (p. 223-228)
Montserrat Moix i Puig
Text complet
 

Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia

Jornada inaugural curs 2016-2017 : Innovació educativa i sistema pedagògic a l'escola (p. 231-254)
Text complet
 
Contribució de la Societat Catalana de Pedagogia al debat "Ara és demà" (p. 255-287)
Text complet