Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

JOTSE: Journal of technology and science education

ISSN electrònic: 2013-6374

ISSN paper: 2014-5349

JOTSE: Journal of technology and science education ha estat creada com una contribució a que el desenvolupament i la millora de l'educació científica i tecnològica mitjançant la constitució d'un espai comú per compartir experiències a tots aquells que, d'alguna manera, estan involucrats en el procés d'ensenyament i aprenentatge dels estudis d'enginyeria, en totes les modalitats.
Aquesta revista té com a objectiu la publicació de dos números l'any, a més d'edicions especials. Aquesta revista acadèmica servirà com un espai de trobada per a la innovació docent de la comunitat acadèmica que desitgin analitzar i observar els factors metodològics i pedagògics que poden influir i millorar l'experiència d'aprenentatge dels enginyers.


2018: Vol.: 8 Núm.: 2

Articles

The impact of environmental resource learning applied to geometry in education for power and citizenship
Roosevelt Barros Morales, Mara Cabanilla-Guerra, Carlos Barros, Sunny Bores Froment
Text complet
 
Development of reading comprehension with graphic organizers for students with dyslexia
Jacqueline Lopez, Johnny Campoverde
Text complet
 
Visionary leadership in the administrative staff of the Guapan educational unit
Oscar Antonio Martínez Molina
Text complet
 
Leisure activities for the development of creative intelligence in mathematical problem solving
Angélica Mercedes Tumbaco Castro, Galo Ernesto Cabanilla Guerra, Christian Antonio Pavón Brito, Tannia Gabriela Acosta Chávez
Text complet
 
What do education students think about their ability to write essays ?
Gisela Consolación Quintero
Text complet