L'Educació del desenvolupament sostenible en l'enginyeria: dificultats a vèncer en el disseny del nou espai europeu d'educació superior
Tipus de documentArticle
Data publicació2005-10-06
Condicions d'accésAccés obert
Tots els drets reservats. Aquesta obra està protegida pels drets de propietat intel·lectual i
industrial corresponents. Sense perjudici de les exempcions legals existents, queda prohibida la seva
reproducció, distribució, comunicació pública o transformació sense l'autorització del titular dels drets
Abstract
Les universitats tenen la responsabilitat d’impartir la visió moral i el coneixement tècnic necessari per assegurar la qualitat de vida per a les futures generacions, essent el desenvolupament sostenible l’actual context en el qual l’educació superior ha de localitzar la seva missió. Si cerquem una formació envers el desenvolupament sostenible s’ha de definir un nou model d’ensenyament-aprenentatge. Cal un compromís ferm per part dels òrgans de decisió de cada universitat, amb polítiques de formació de professorat, incentius i recursos. Las universidades tienen la responsabilidad de impartir la visión moral y el conocimiento técnico necesario para asegurar La calidad de vida para las futuras generaciones, siendo el Desarrollo Sostenible el actual contexto en el cual la educación superior ha de focalizar su misión. Si buscamos una formación junto al Desarrollo Sostenible se ha de definir un nuevo modelo de enseñanza-aprendizaje. Es necesario un decidido compromiso por parte de los órganos de decisión de cada universidad, con políticas de formación de profesorado, incentivos y recursos.
Col·leccions
Fitxers | Descripció | Mida | Format | Visualitza |
---|---|---|---|---|
05_educacio_sos ... yeria_jordisegalas_CAT.PDF | Català | 38,28Kb | Visualitza/Obre | |
05_educacion_ingenieria_JordiSegalas_CAST.pdf | Castellano | 127,7Kb | Visualitza/Obre |