La publicitat més enllà del discurs creatiu: crítica, llenguatge i responsabilitat social
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadatos
Título
La publicitat més enllà del discurs creatiu: crítica, llenguatge i responsabilitat socialAutoría
Fecha de Publicación
2002Resumen
Aquest article se centra en el caràcter creatiu del llenguatge publicitari i estableix algunes característiques generals sobre les concepcions tradicionals i l'evolució de la publicitat comercial davant de les campanyes ... [+]
Aquest article se centra en el caràcter creatiu del llenguatge publicitari i estableix algunes característiques generals sobre les concepcions tradicionals i l'evolució de la publicitat comercial davant de les campanyes de sensibilització i la publicitat social i institucional. D'aquesta forma, es contextualitzen diferents models d'aproximació al llenguatge publicitari convencional davant d'una proposta teòrica des de l'ètica i les investigacions per a la pau sobre la responsabilitat que adquireix el discurs de la publicitat quan s'empra en un àmbit d'especialització com és la transformació social i la creació d'una opinió pública. [-]
This paper deals with the creative capacity of the language of advertising, It presents the main traditional approaches and concepts on adverstising together with the evolution of its commercial discourses, so as ... [+]
This paper deals with the creative capacity of the language of advertising, It presents the main traditional approaches and concepts on adverstising together with the evolution of its commercial discourses, so as awareness campaings and those with institutional and social aims. It develops a theorethical proposal basal on ethics and peace research to approach the responsability that the discourse of advertisement assumes when it deals with social transformation and public opinion. [-]
Palabras clave / Materias
Cita bibliográfica
NOS ALDÁS, Eloísa. La publicitat més enllà del discurs creatiu: crítica, llenguatge i responsabilitat social. Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2002, núm. 13, p. 37-42Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/article; TEXTEditor
Agrupació Borrianenca de CulturaDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- Any 2002 - Núm. XIII [11]