De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadatos
Título
De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàticaAutoría
Fecha de Publicación
1995Resumen
En aquest article s'exposa una visió pragmàtica de l'eslògan publicitari, alhora que es caracteritza aquest element discursiu a partir cie les seues relacions amb l'aforisme literari, el proverbi i el grafiti. Tots ... [+]
En aquest article s'exposa una visió pragmàtica de l'eslògan publicitari, alhora que es caracteritza aquest element discursiu a partir cie les seues relacions amb l'aforisme literari, el proverbi i el grafiti. Tots quatre fenòmens comparteixen una mateixa arrel sintàctico-semàntica. [-]
In this article a pragmatic vision of the publicity slogan is exposed. AI the same lime, this discourse element is distinguished from aphorism, proverb and graffiti. The four elements share the same syntactic and ... [+]
In this article a pragmatic vision of the publicity slogan is exposed. AI the same lime, this discourse element is distinguished from aphorism, proverb and graffiti. The four elements share the same syntactic and semantic roots. [-]
Palabras clave / Materias
Cita bibliográfica
GARÍ, Joan. De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica. Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 1995, núm. 6, p. 99 - 110Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/article; TEXTEditor
Agrupació Borrianenca de CulturaDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- Any 1995 - Núm. VI [13]