2024-03-29T14:11:48Z
http://www.raco.cat/index.php/index/oai
oai:raco.cat:article/164473
2010-05-03T11:14:02Z
Aloma:EDI
Editorial
Oberst, Úrsula E.
Universitat Ramon Llull
2009
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/164473
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2009, 2009: Núm.: 25, p. 9-11
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/164473/216433
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/196142
2011-01-11T16:48:55Z
Aloma:EDI
Editorial
Oberst, Úrsula E.
Universitat Ramon Llull
2010
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/196142
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2010, 2010: Núm.: 26, p. 9-10
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/216933
2020-06-16T11:18:21Z
Aloma:EDI
Editorial i presentació
Pacheco Pérez, Meritxell
Oberst, Úrsula E.
Universitat Ramon Llull
2010
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/216933
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2010, 2010: L'adopció al llarg de la vida: una perspectiva multidisciplinar, p. 5-11
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/216933/289565
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/248362
2020-06-16T11:19:24Z
Aloma:EDI
Els reptes d’un pla d’estudis en el marc europeu
Valero, Jesús
Universitat Ramon Llull
2011
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/248362
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2011, Núm. 29 (2011): Millora de la qualitat docent universitària, p. 9-10
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/248362/332478
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/257078
2020-06-16T11:15:28Z
Aloma:EDI
Editorial i presentació
Bruna Rabassa, Olga
Universitat Ramon Llull
2012
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/257078
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2012, Vol. 30, Núm. 1 (2012): Envelliment i salut, p. 9-13
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/257078/344120
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/263035
2020-06-16T11:14:43Z
Aloma:EDI
Editorial
Rosich, Cèlia
Universitat Ramon Llull
2012
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/263035
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2012, Vol. 30, Núm. 2 (2012): Processos migratoris, p. 1-10
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/263035/350492
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/266700
2020-06-16T11:12:00Z
Aloma:EDI
Innovació pedagògica amb suport tecnològic
Prats Fernández, Miquel Àngel
Riera Romaní, Jordi
Universitat Ramon Llull
2013
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/266700
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2013, Vol. 31, Núm. 1 (2013): Innovació pedagògica amb suport tecnològic, p. 9-12
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/266700/354324
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/271329
2020-06-16T11:10:44Z
Aloma:EDI
Psicología de las organizaciones : retos actuales y futuros
Cerro Ramón, Susana del
Universitat Ramon Llull
2013
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/271329
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2013, Vol. 31, Núm. 2 (2013): Psicologia de les organizacions, p. 9-10
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/271329/358966
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/276717
2020-06-16T11:07:57Z
Aloma:EDI
Feminismo y género en el siglo XXI
Piastro Behar, Julieta
Universitat Ramon Llull
2014
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/276717
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2014, Vol. 32, Núm. 1 (2014): Feminisme i gènere al segle XXI, p. 9-12
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/276717/364649
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/284154
2020-06-16T11:05:59Z
Aloma:EDI
Sport under authoritarian regimes in times of crisis
Pujadas, Xavier
Universitat Ramon Llull
2014
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/284154
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
eng
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2014, Vol. 32, Núm. 2 (2014): L'esport en règims totalitaris, p. 9-11
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/284154/372056
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/293297
2020-06-16T11:04:34Z
Aloma:EDI
L'aprenentatge de la llengua escrita. Algunes reflexions
Valero, Jesús
Universitat Ramon Llull
2015
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/293297
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2015, Vol. 33, Núm. 1 (2015): Aprenentatge de la llengua escrita, p. 9-12
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/293297/381796
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/301477
2020-06-16T11:03:26Z
Aloma:EDI
Las TIC en la conducta humana : desde la enfermedad a la salud
Carbonell, Xavier
Universitat Ramon Llull
2015
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/301477
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
spa
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2015, Vol. 33, Núm. 2 (2015): Les tecnologies de la informació i comunicació en la conducta humana: del trastorn a la salut, p. 09-10
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/301477/391078
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/308958
2016-05-27T10:14:31Z
Aloma:EDI
Innovacions educatives
Alguacil de Nicolás, Montserrat
Universitat Ramon Llull
2016
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/308958
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2016, Vol. 34, Núm. 1 (2016): Innovacions educatives, p. 9-11
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/308958/398948
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/315256
2016-11-25T13:23:16Z
Aloma:EDI
Editorial
Oberst, Ursula
Universitat Ramon Llull
2016
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/315256
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
cat
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2016, Vol. 34, Núm. 2 (2016), p. 9
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/315256/405382
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/324079
2017-09-21T15:20:40Z
Aloma:EDI
Editorial
Ursula, Oberst
Prats Fernández, Miquel Àngel
Universitat Ramon Llull
2017
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/324079
2339-9694
1138-3194
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
eng
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2017, Vol. 35, Núm. 1 (2017), p. 9
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/324079/414708
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/337660
2021-07-15T10:52:43Z
Aloma:EDI
From technological addiction to benefit, well-being, and health
Oberst, Ursula E.
,
Universitat Ramon Llull
2018
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/337660
2339-9694
1138-3194
10.51698/aloma.2018.36.1.9-10
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
eng
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2018, Vol. 36, Núm. 1 (2018), p. 9-10
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/337660/428463
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/337661
2021-07-12T11:21:55Z
Aloma:EDI
Techno-progressives versus bio-conservatives / Tecnoprogressistes versus bioconservadors
Torralba, Francesc
Summary. The aim of this article is to present the intellectual debate between techno-progressive and bio-conservative thinkers. The examination of the clash between these two schools of thought will take the form of an examination of their respective arguments and will go on to explore the possibility of a middle way between the two positions. The final section of the article consists of a critique of transhumanism from the perspective of the ethical principle of equity.Resum. L’objectiu d’aquest article és presentar la confrontació intel·lectual entre els pensadors tecnoprogressistes i els bioconservadors. A partir d’aquesta confrontació, s’estudien els arguments dels uns i dels altres i s’explora la possibilitat d’una vida mitja entre ambdues posicions. En la darrera part de l’article, es realitza una crítica del transhumanisme a partir del principi ètic de l’equitat.
Universitat Ramon Llull
2018
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/337661
2339-9694
1138-3194
10.51698/aloma.2018.36.1.11-18
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
eng
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2018, Vol. 36, Núm. 1 (2018), p. 11-18
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/337661/428743
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/355884
2021-07-07T10:41:16Z
Aloma:EDI
The Role of Traditions in Psychology (and Other Sciences). Comments on Research traditions in social sciences and their methodological rationales
Salvador Beltran, Francesc
Universitat Ramon Llull
2019
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/355884
2339-9694
1138-3194
10.51698/aloma.2019.37.1.9-10
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
eng
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2019, Vol. 37, Núm. 1 (2019), p. 9-10
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/355884/447851
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/369427
2021-06-30T15:41:07Z
Aloma:EDI
Active learning through flipped classroom
Aprendizaje activo a través de la clase inversa
Active learning through flipped classroom
Montaner Villalba, Salvador
García Laborda, Jesús
Universitat Ramon Llull
2019
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/369427
2339-9694
1138-3194
10.51698/aloma.2019.37.2.9-10
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2019, Vol. 37, Núm. 2 (2019): Flipped classroom, p. 9-10
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/369427/463222
Drets d'autor 2020 Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/371868
2021-06-30T14:18:02Z
Aloma:EDI
Impacto psicosocial del COVID-19: algunas evidencias, muchas dudas por resolver
Psychosocial impact of COVID-19: Some evidence, many doubts to be clarified
Impacto psicosocial del COVID-19: algunas evidencias, muchas dudas por resolver
Chamarro, Andrés
Universitat Ramon Llull
2020
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/371868
2339-9694
1138-3194
10.51698/aloma.2020.38.1.9-10
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2020, Vol. 38, Núm. 1 (2020): Aloma, p. 9-12
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/371868/465459
info:eu-repo/semantics/openAccess
oai:raco.cat:article/377719
2021-06-28T13:09:26Z
Aloma:EDI
Evaluar para aprender con el apoyo de herramientas y recursos digitales
Evaluar para aprender con el apoyo de herramientas y recursos digitales
Evaluar para aprender con el apoyo de herramientas y recursos digitales
Prats Fernández, Miquel Àngel
Sanmartí, Neus
Oró, Ignasi
Desde hace unos años, los procesos evaluativosestán muy presentes en el mundo educativo:evaluar al profesorado, evaluar los programas,evaluar los sistemas educativos y evaluar losaprendizajes son ejemplos claros. Paralelamente, el desarrollo y la producción de la nueva generacióntecnológica y su aplicación a los procesoseducativos han provocado un intenso debatesobre los posibles cambios o las mejoras queestán introduciendo las tecnologías digitales enlas prácticas de enseñanza y aprendizaje.
Desde hace unos años, los procesos evaluativosestán muy presentes en el mundo educativo:evaluar al profesorado, evaluar los programas,evaluar los sistemas educativos y evaluar losaprendizajes son ejemplos claros. Paralelamente, el desarrollo y la producción de la nueva generacióntecnológica y su aplicación a los procesoseducativos han provocado un intenso debatesobre los posibles cambios o las mejoras queestán introduciendo las tecnologías digitales enlas prácticas de enseñanza y aprendizaje.
Desde hace unos años, los procesos evaluativosestán muy presentes en el mundo educativo:evaluar al profesorado, evaluar los programas,evaluar los sistemas educativos y evaluar losaprendizajes son ejemplos claros. Paralelamente, el desarrollo y la producción de la nueva generacióntecnológica y su aplicación a los procesoseducativos han provocado un intenso debatesobre los posibles cambios o las mejoras queestán introduciendo las tecnologías digitales enlas prácticas de enseñanza y aprendizaje.
Universitat Ramon Llull
2020
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/377719
2339-9694
1138-3194
10.51698/aloma.2020.38.2.9-20
RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna, 2020, Vol. 38, Núm. 2 (2020): Aloma, p. 9-20
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/377719/471065
Drets d'autor 2020 Miquel Àngel Prats Fernández, Neus Sanmartí, Ignasi Oró
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess