2024-03-28T19:02:08Z
http://www.raco.cat/index.php/index/oai
oai:raco.cat:article/164473
2010-05-03T11:14:02Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"100122 2010 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Editorial
Oberst, Úrsula E.
Universitat Ramon Llull
2009-01-01 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/164473
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; 2009: Núm.: 25
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/196142
2011-01-11T16:48:55Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"100719 2010 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Editorial
Oberst, Úrsula E.
Universitat Ramon Llull
2009-01-01 00:00:00
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/196142
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; 2010: Núm.: 26
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/216933
2020-06-16T11:18:21Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"101224 2010 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Editorial i presentació
Pacheco Pérez, Meritxell
Oberst, Úrsula E.
Universitat Ramon Llull
2010-01-01 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/216933
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; 2010: L'adopció al llarg de la vida: una perspectiva multidisciplinar
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/248362
2020-06-16T11:19:24Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"111222 2011 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Els reptes d’un pla d’estudis en el marc europeu
Valero, Jesús
Universitat Ramon Llull
2011-01-01 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/248362
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Núm. 29 (2011): Millora de la qualitat docent universitària
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/257078
2020-06-16T11:15:28Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"120718 2012 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Editorial i presentació
Bruna Rabassa, Olga
Universitat Ramon Llull
2011-01-01 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/257078
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 30, Núm. 1 (2012): Envelliment i salut
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/263035
2020-06-16T11:14:43Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Editorial
Rosich, Cèlia
Universitat Ramon Llull
2013-03-05 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/263035
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 30, Núm. 2 (2012): Processos migratoris
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/266700
2020-06-16T11:12:00Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Innovació pedagògica amb suport tecnològic
Prats Fernández, Miquel Àngel
Riera Romaní, Jordi
Universitat Ramon Llull
2013-07-09 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/266700
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 31, Núm. 1 (2013): Innovació pedagògica amb suport tecnològic
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/271329
2020-06-16T11:10:44Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Psicología de las organizaciones : retos actuales y futuros
Cerro Ramón, Susana del
Universitat Ramon Llull
2014-01-09 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/271329
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 31, Núm. 2 (2013): Psicologia de les organizacions
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/276717
2020-06-16T11:07:57Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Feminismo y género en el siglo XXI
Piastro Behar, Julieta
Universitat Ramon Llull
2014-06-04 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/276717
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 32, Núm. 1 (2014): Feminisme i gènere al segle XXI
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/284154
2020-06-16T11:05:59Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Sport under authoritarian regimes in times of crisis
Pujadas, Xavier
Universitat Ramon Llull
2014-12-16 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/284154
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 32, Núm. 2 (2014): L'esport en règims totalitaris
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/293297
2020-06-16T11:04:34Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
L'aprenentatge de la llengua escrita. Algunes reflexions
Valero, Jesús
Universitat Ramon Llull
2015-06-05 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/293297
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 33, Núm. 1 (2015): Aprenentatge de la llengua escrita
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/301477
2020-06-16T11:03:26Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Las TIC en la conducta humana : desde la enfermedad a la salud
Carbonell, Xavier
Universitat Ramon Llull
2015-12-01 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/301477
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 33, Núm. 2 (2015): Les tecnologies de la informació i comunicació en la conducta humana: del trastorn a la salut
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/308958
2016-05-27T10:14:31Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Innovacions educatives
Alguacil de Nicolás, Montserrat
Universitat Ramon Llull
2016-05-27 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/308958
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 34, Núm. 1 (2016): Innovacions educatives
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/315256
2016-11-25T13:23:16Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Editorial
Oberst, Ursula
Universitat Ramon Llull
2016-11-25 13:23:16
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/315256
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 34, Núm. 2 (2016)
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/324079
2017-09-21T15:20:40Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Editorial
Ursula, Oberst
Prats Fernández, Miquel Àngel
Universitat Ramon Llull
2017-06-19 14:54:25
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/324079
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 35, Núm. 1 (2017)
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/337660
2021-07-15T10:52:43Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
From technological addiction to benefit, well-being, and health
Oberst, Ursula E.
,
Universitat Ramon Llull
2018-05-25 19:44:04
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/337660
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 36, Núm. 1 (2018)
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/337661
2021-07-12T11:21:55Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
Techno-progressives versus bio-conservatives / Tecnoprogressistes versus bioconservadors
Torralba, Francesc
Summary. The aim of this article is to present the intellectual debate between techno-progressive and bio-conservative thinkers. The examination of the clash between these two schools of thought will take the form of an examination of their respective arguments and will go on to explore the possibility of a middle way between the two positions. The final section of the article consists of a critique of transhumanism from the perspective of the ethical principle of equity.
Resum. L’objectiu d’aquest article és presentar la confrontació intel·lectual entre els pensadors tecnoprogressistes i els bioconservadors. A partir d’aquesta confrontació, s’estudien els arguments dels uns i dels altres i s’explora la possibilitat d’una vida mitja entre ambdues posicions. En la darrera part de l’article, es realitza una crítica del transhumanisme a partir del principi ètic de l’equitat.
Universitat Ramon Llull
2018-05-25 19:44:04
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/337661
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 36, Núm. 1 (2018)
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/355884
2021-07-07T10:41:16Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
2339-9694
1138-3194
dc
The Role of Traditions in Psychology (and Other Sciences). Comments on Research traditions in social sciences and their methodological rationales
Salvador Beltran, Francesc
Universitat Ramon Llull
2019-06-11 15:56:12
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/355884
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 37, Núm. 1 (2019)
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/369427
2021-06-30T15:41:07Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"200602 2020 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Active learning through flipped classroom
Montaner Villalba, Salvador
García Laborda, Jesús
Universitat Ramon Llull
2020-07-13 10:06:04
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/369427
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 37, Núm. 2 (2019): Flipped classroom
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/371868
2021-06-30T14:18:02Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"200519 2020 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Impacto psicosocial del COVID-19: algunas evidencias, muchas dudas por resolver
Chamarro, Andrés
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat Ramon Llull
2020-07-15 00:00:00
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/371868
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 38, Núm. 1 (2020): Aloma
cat
##submission.copyrightStatement##
oai:raco.cat:article/377719
2021-06-28T13:09:26Z
Aloma:EDI
nmb a2200000Iu 4500
"201216 2020 eng "
2339-9694
1138-3194
dc
Evaluar para aprender con el apoyo de herramientas y recursos digitales
Prats Fernández, Miquel Àngel
Universitat Ramon Llull https://orcid.org/0000-0002-9542-7888
Sanmartí, Neus
Universidad Autónoma de Barcelona
Oró, Ignasi
Universitat Ramon Llull
Desde hace unos años, los procesos evaluativosestán muy presentes en el mundo educativo:evaluar al profesorado, evaluar los programas,evaluar los sistemas educativos y evaluar losaprendizajes son ejemplos claros. Paralelamente, el desarrollo y la producción de la nueva generacióntecnológica y su aplicación a los procesoseducativos han provocado un intenso debatesobre los posibles cambios o las mejoras queestán introduciendo las tecnologías digitales enlas prácticas de enseñanza y aprendizaje.
Universitat Ramon Llull
2021-01-11 15:02:44
application/pdf
http://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/377719
Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna; Vol. 38, Núm. 2 (2020): Aloma
spa
##submission.copyrightStatement##