Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Advocate of Grassroots Public Diplomacy

J. Gregory Payne

Resum


Aquest assaig analitza l'estil de lideratge del president
Barack Obama des de la perspectiva base, de persona a persona i de diplomàcia pública, ressaltant-ne la seva campanya victoriosa per la nominació i la seva elecció històrica enfront de John McCain. Es fa servir el model de negociació COAST de Rattan per il·luminar alguna cosa sobre l'ús de la comunicació de Barack Obama com a expert en retòrica i com a agent del populisme electrònic en la campanya transformativa del 2008, que podria
donar algunes pistes sobre el seu lideratge com a president.
KEY WORDS: Public Diplomacy, Political Campaigns,
Leadership, Communication.
PARAULES CLAU: diplomàcia pública, campanyes polítiques, lideratge, comunicació.

Text complet: PDF

Consultes i enviament d'articles: www.tripodos.com

ISSN paper: 1138-3305. ISSN electrònic: 2340-5007

Facultat de Comunicació Blanquerna. Universitat Ramon Llull.