Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

1996: Núm.: 4 Arqueologia i ensenyament

Núm.: 4 Arqueologia i ensenyament

Articles

Sumari
PDF
 
Presentació del seminari (p. 4-6)
Paloma González Marcén
PDF
 
Interrelació entre docència i investigació en Arqueologia (p. 7-31)
Joan Santacana Mestre
PDF
 
Diferents vies per a treballar aspectes d'arqueologia i patrimoni en el currículum de l'ESO i el batxillerat (p. 32-40)
Maria Ojuel Solsona
PDF
 
Recerca i divulgació arqueològica. Un camí per al desenvolupament d'estratègies interdisciplinars a l'ESO (p. 41-62)
Antoni Bardavio i Novi, Cristina Gatell Arimont, Felipe Molinero
PDF
 
Con cinco años y aprendiendo historia a través de los restos arqueológicos (p. 63-74)
Elías Alonso Dávila, Antonio González Lucas, Mª Vicenta Soler, Mª Dolores Utrero
PDF
 
Trobada amb el nostre entorn prehistòric (p. 75-82)
Lourdes Calverol, Angels Casanovas
PDF
 
Murias de Beloño : un yacimiento arqueológico como soporte didáctico para la comprensión de los cambios económicos y culturales acaecidos en época romana en el concejo de Gijón (Asturias) (p. 83-101)
Mónica Garcia Vázquez, Mª Dolores Gomez
PDF
 
El jaciment arqueològic de la illeta del Campello (Alacant) : un recurs didàctic per a les ciències naturals i la història (p. 102-111)
Carles Salinas i Salinas
PDF
 
Conocer el pasado y protegerlo a través de dos yacimientos locales : les Maleses i Reixac (p. 112-115)
Mercedes Durán Penedo
PDF
 
La simulación arqueológica como instrumento didáctico : la experiencia del taller de arqueologia 4 de Valencia (p. 116-130)
A. Gil, Mª I. Izquierdo, C. Pérez, S. Fierrez
PDF
 
Carnac : la prehistoire au college (p. 131-137)
Jean-François Brishoual
PDF
 
Dos intents metodològics d'apropar els recursos arqueològics a l'aula (p. 138-146)
Juan P. Barber, Angel Beneito, Susana Doménech
PDF
 
Archaeology an the formal curriculum in Britain : a view from english heritage (p. 147-157)
Michael Corbishely
PDF
 
Une classe de patrimoine a Carnac (p. 158-161)
Colette Gallais
PDF
 
Els conjunts patrimonials com a elements generadors de recursos (p. 162-171)
Mònica Borrell, Josep Bosch, Josep M. Carreté
PDF