Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2009: Núm.: 15 Patrimoni, identitat i ciutadania

Núm.: 15 Patrimoni, identitat i ciutadania

Articles

Sumari PDF
1-3
Patrimoni, identitat i ciutadania : un nou paper per a l’arqueologia i la història PDF
5-7
Archaeological heritage education : citizenship from the ground up PDF
Tim Copeland 9-20
Patrimoni, identitat i ciutadania PDF
Joan Badia i Pujol 21-27
L’activitat de la UNESCO en el camp del patrimoni PDF
Lluís Garcia Petit 29-41
Friend or enemy? Community archaeology in the United Kingdom PDF
Don Henson 43-49
Evaluating the value of community archaeology: The XArch Project PDF
Faye Simpson 51-62
Ten years on: the Community Archaeology Project Quseir, Egypt PDF
Gemma Tully 63-78
Citizenship education and school projects in Britain PDF
Alison Bodley 79-91
El patrimoni cultural : un objectiu didàctic? PDF
Josep Baluja 93-102
Teoria i pràctica de l’adopció escolar de monuments : l’experiència de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Camp d’Aprenentatge de la Noguera PDF
Antoni Bardavio i Novi, Cristina Gatell Arimont, Paloma González Marcén, Miguel Ángel Jara, Rosa Solsona 103-121
Patrimonia’m : un projecte de proximitat i treball cooperatiu entre el Museu d’Història de Barcelona i les escoles i els instituts de Ciutat Vella PDF
Mercè Garcés, Josep Liz, Cari Terrado 123-136
La xarxa d’adopció escolar de monuments a Tarragona : el patrimoni arqueològic com a recurs educatiu en el context de Tarragona Ciutat Educadora PDF
Lluís Balart, Joan Martínez Manent 137-152
L’Institut Alexandre Satorras adopta la muralla de Mataró PDF
Pep Illa 153-159