Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2009: Núm.: 15 Patrimoni, identitat i ciutadania

Núm.: 15 Patrimoni, identitat i ciutadania

Articles

Sumari (p. 1-3)
PDF
 
Patrimoni, identitat i ciutadania : un nou paper per a l’arqueologia i la història (p. 5-7)
PDF
 
Archaeological heritage education : citizenship from the ground up (p. 9-20)
Tim Copeland
PDF
 
Patrimoni, identitat i ciutadania (p. 21-27)
Joan Badia i Pujol
PDF
 
L’activitat de la UNESCO en el camp del patrimoni (p. 29-41)
Lluís Garcia Petit
PDF
 
Friend or enemy? Community archaeology in the United Kingdom (p. 43-49)
Don Henson
PDF
 
Evaluating the value of community archaeology: The XArch Project (p. 51-62)
Faye Simpson
PDF
 
Ten years on: the Community Archaeology Project Quseir, Egypt (p. 63-78)
Gemma Tully
PDF
 
Citizenship education and school projects in Britain (p. 79-91)
Alison Bodley
PDF
 
El patrimoni cultural : un objectiu didàctic? (p. 93-102)
Josep Baluja
PDF
 
Teoria i pràctica de l’adopció escolar de monuments : l’experiència de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Camp d’Aprenentatge de la Noguera (p. 103-121)
Antoni Bardavio i Novi, Cristina Gatell Arimont, Paloma González Marcén, Miguel Ángel Jara, Rosa Solsona
PDF
 
Patrimonia’m : un projecte de proximitat i treball cooperatiu entre el Museu d’Història de Barcelona i les escoles i els instituts de Ciutat Vella (p. 123-136)
Mercè Garcés, Josep Liz, Cari Terrado
PDF
 
La xarxa d’adopció escolar de monuments a Tarragona : el patrimoni arqueològic com a recurs educatiu en el context de Tarragona Ciutat Educadora (p. 137-152)
Lluís Balart, Joan Martínez Manent
PDF
 
L’Institut Alexandre Satorras adopta la muralla de Mataró (p. 153-159)
Pep Illa
PDF