Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

11 : 2017

Editorial

Editorial (p. 9-14)
Joan Rué Domingo
Text complet
 

Articles

Neuroeducació: aportacions de la neurociència als plantejaments educatius (p. 17-55)
Marta Portero Tresserra, Anna Carballo Márquez
Text complet
 
Identitat discent i disseny universal de l'aprenentatge. Una proposta per a l'atenció de la diversitat (p. 57-77)
Andy Morodo
Text complet
 
Aprendre ensenyant. Poden aprendre els docents ensenyant els seus alumnes? Quines evidències en tenim? (p. 79-106)
David Duran Gisbert
Text complet
 
Repensar l'avaluació des de la qualitat (p. 107-133)
Joan Rué Domingo
Text complet
 

Experiències

Conversar a l'escola per aprendre a viure (p. 131-171)
Teresa Serra Santasusana
Text complet
 
El Roure Gros: una mirada reflexiva (p. 173-186)
Andreu Cardo Martínez, Ingrid Colom García, Balbina Tantiñà Forcada, Marta Vallbona Martos, Núria Verdú Ventura
Text complet
 
Una institució, tres estudis, 1600 aprenentatges: una experiència per a una escola gran (p. 187-200)
Maria Teresa Solé i Clavero
Text complet
 
La formación en el ámbito de la salud mental: experiencias de fotografía participativa (p. 201-219)
Alice Monteil, Mireia Plans
Text complet
 

Ressenyes bibliogràfiques

Enseñar a vivir. Manifiesto para cambiar la educación. Edgar Morin (2016). Barcelona, Paidós. (p. 223-235)
Martí Teixidó i Planas
Text complet
 
Escuelas creativas. La revolución que está transformando la educación. Ken Robinson i Lou Aronica (2015). Barcelona, Grijalbo. (p. 237-241)
Laura Domingo Peñafiel
Text complet
 

Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia

Activitats de la Societat (p. 245-261)
Carme Amorós Basté
Text complet
 
Necrològica: Josep Ma. Jarque Jutglar (p. 262-263)
Text complet