Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2010: Vol.: 7 Núm.: 2

Vol.: 7 Núm.: 2

Editorial

Editorial PDF
Josep M. Duart

Articles

Diagnòstic de paritat a la universitat: anàlisi per mitjà d'indicadors PDF
María Jesús Morales Caparrós, María José Luna Jiménez, Ana Isabel Esteban Pagola
La formació en xarxa com a objecte d'estudi PDF
Cristóbal Suárez Guerrero
L'experiència formativa dels alumnes al Campus Andalús Virtual (CAV) PDF
Julio Cabero Almenara, María del Carmen Llorente Cejudo
Extensió universitària. Problematització i orientacions per a gestionar l'àrea PDF
Marcelo López
La formació científico-tecnològica digital en educació superior PDF
Beatriz Fainholc

Monogràfic

Per què cal formar en competències informacionals i digitals en l’ensenyament superior? PDF
Manuel Area Moreira
Universitat i societat del coneixement. Les competències informacionals i digitals PDF
Juan de Pablos Pons
Multialfabetització i xarxes socials a la universitat PDF
Cristóbal Pasadas Ureña
L’avaluació dels programes d’alfabetització en informació en l’ensenyament superior: estratègies i instruments PDF
Miguel Ángel Marzal García-Quismondo
Les biblioteques universitàries i el desenvolupament de les competències informacionals en els professors i els estudiants PDF
José Antonio Gómez Hernández
Un pla de formació en competències d’informació mitjançant aules virtuals: anàlisi d’una experiència amb alumnat universitari PDF
Carmen Julia Hernández Hernández

Ressenyes

Tecnologies de la informació i la comunicació, societat i educació. Societat, e-eines, professors i alumnes, de Víctor Manuel Amar (2008) PDF
Rocío González-Sánchez
U-Learning. El futuro está aquí, d'Eva Fernández Gómez (coord.) (2009) PDF
Sonia Medina Salgado