Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2010: Vol.: 7 Núm.: 2

Vol.: 7 Núm.: 2

Editorial

Editorial
Josep M. Duart
PDF
 

Articles

Diagnòstic de paritat a la universitat: anàlisi per mitjà d'indicadors
María Jesús Morales Caparrós, María José Luna Jiménez, Ana Isabel Esteban Pagola
PDF
 
La formació en xarxa com a objecte d'estudi
Cristóbal Suárez Guerrero
PDF
 
L'experiència formativa dels alumnes al Campus Andalús Virtual (CAV)
Julio Cabero Almenara, María del Carmen Llorente Cejudo
PDF
 
Extensió universitària. Problematització i orientacions per a gestionar l'àrea
Marcelo López
PDF
 
La formació científico-tecnològica digital en educació superior
Beatriz Fainholc
PDF
 

Monogràfic

Per què cal formar en competències informacionals i digitals en l’ensenyament superior?
Manuel Area Moreira
PDF
 
Universitat i societat del coneixement. Les competències informacionals i digitals
Juan de Pablos Pons
PDF
 
Multialfabetització i xarxes socials a la universitat
Cristóbal Pasadas Ureña
PDF
 
L’avaluació dels programes d’alfabetització en informació en l’ensenyament superior: estratègies i instruments
Miguel Ángel Marzal García-Quismondo
PDF
 
Les biblioteques universitàries i el desenvolupament de les competències informacionals en els professors i els estudiants
José Antonio Gómez Hernández
PDF
 
Un pla de formació en competències d’informació mitjançant aules virtuals: anàlisi d’una experiència amb alumnat universitari
Carmen Julia Hernández Hernández
PDF
 

Ressenyes

Tecnologies de la informació i la comunicació, societat i educació. Societat, e-eines, professors i alumnes, de Víctor Manuel Amar (2008)
Rocío González-Sánchez
PDF
 
U-Learning. El futuro está aquí, d'Eva Fernández Gómez (coord.) (2009)
Sonia Medina Salgado
PDF