Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2010: Vol.: 7 Núm.: 1

Vol.: 7 Núm.: 1

Editorial

New Digital Divides in Higher Education
Josep M. Duart
PDF
 

Articles

La institucionalització de la teleformació a les universitats andaluses
María Rocío Díaz Gómez, José Ignacio Aguaded Gómez
PDF
 
Tecnologies d'informació i comunicació en institucions de postgraus de salut: evidències i estereotips
Maria Leal Cavalcante, Carme Viladrich Segués, Miguel Murat Vasconcellos, Josefina Caminal i Homar
PDF
 
Característiques dels ambients híbrids d'aprenentatge: estudi de cas d'un programa de postgrau de la Universitat dels Andes
Luz Adriana Osorio Gómez
PDF
 
Cap a un itinerari d'aprenentatge sòlid per al teleformador: la proposta del programa EVA
Jonathan Ponce de Haro, Diego Aguilar Cuenca, Francisco J. García Aguilera, Ainhoa Otamendi Herrera
PDF
 
OER, estàndards i tendències
Germania del Rocio Rodriguez Morales, Samanta Patricia Cueva Carrión
PDF
 
Aplicació i ús d'eines teleformatives per part del professorat de la Universitat de la Corunya
Pablo César Muñoz Carril, Mercedes González Sanmamed
PDF
 

Monogràfic

Contextualitzant la bretxa digital en l'Educació Superior
Ismael Peña-López
PDF
 
Infraestructura, capacitat humana i grans esperances: una dècada de desenvolupament d’aprenentatge electrònic (e-learning) en una institució d'ensenyament superior de Tanzània
Matti Tedre, Fredrick Ngumbuke, Jyri Kemppainen
PDF
 
Dels portàtils a les competències: superació de la bretxa digital en l'educació
Ismael Peña-López
PDF
 
Graus de la divisió digital: reconsideració de les desigualtats digitals i educació superior contemporània
Neil Selwyn
PDF
 
La desigualtat digital entre els alumnes universitaris dels països desenvolupats i la seva relació amb el rendiment acadèmic
Jonatan Castaño-Muñoz
PDF
 

Ressenyes

Paradojas y dilemas de las universidades iberoamericanas ante la sociedad del conocimiento, de Adriana Gewerc Barujer (coord.)
Selín Carrasco
PDF