Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2011: Vol. 8, Núm.: 1

Vol. 8, Núm.: 1

Editorial

Editorial PDF
Josep M. Duart

Articles

Xarxes educatives 2.1. Mitjans socials, entorns col·laboratius i processos d'ensenyament i aprenentatge PDF
Diego Levis, Sol Diéguez, Eugenia Rey
Experiències d'inclusió educativa a Colòmbia: cap al coneixement útil PDF
María Martínez Mobilla
La figura del tutor d'aprenentatge virtual. Aportacions d'una investigació amb estudis de cas PDF
Carlos Rodríguez Hoyos, Adelina Calvo Salvador
Processos de comunicació en entorns virtuals i la seva incidència en la formació permanent en xarxa PDF
Sonia María Santoveña
Contactes de xarxes socials en línia com a repositoris d'informació PDF
Gabriel Valerio Ureña, Jaime Ricardo Valenzuela González

Monogràfic

Monogràfic «L'impacte de les xarxes socials en l'ensenyament i l'aprenentatge». Introducció: L'ensenyament superior i les promeses i els perills de les xarxes socials PDF
George Siemens, Martin Weller
Actituds i expectatives de l'ús educatiu de les xarxes socials en els alumnes universitaris PDF
Cinta Espuny Vidal, Juan González Martínez, Mar Lleixà Fortuño, Mercè Gisbert Cervera
Connectar l'ensenyament a les tecnologies interconnectades. Per què és important? La perspectiva d'un dissenyador pedagògic PDF
Beth Rochefort, Nancy Richmond
Utilització de xarxes socials per a la pràctica pedagògica en l'ensenyament superior impartit a França: perspectives de l'ensenyant i de l'estudiant PDF
Rachel Panckhurst, Debra Marsh
Les promeses de la xarxa i les seves implicacions PDF
Paul Bouchard
L'ús de preguntes per a facilitar l'aprenentatge social en un entorn de web 2.0 PDF
Rebecca Ferguson

Ressenyes

Selección, formación y práctica de los docentes investigadores. La carrera docente. EEES, de Félix E. González (dir.) (2010) PDF
Mª Ángeles Cano Muñoz
Usos del e-learning en las universidades andaluzas: estado de la situación y análisis de buenas prácticas, de Julio Cabero Almenara (dir.) (2010) PDF
María del Carmen Llorente Cejudo