Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2012: Vol. 9, Núm.: 1

Vol. 9, Núm.: 1

Editorial

Editorial PDF
Josep M. Duart págs. 1-2 | pàg. 3-4 | pp. 198-199

Monogràfic

El paper dels exàmens formatius digitals en l’aprenentatge virtual de matemàtiques: un estudi de cas als Països Baixos PDF PDF
Dirk Tempelaar, Boudewijn T. A. Kuperus, Hans Cuypers, Henk van der Kooij, Evert van de Vrie, André Heck págs. 92-114 | pp. 284-305
Coneixements, destreses i competències: un model per a aprendre matemàtiques en un entorn virtual PDF PDF
Giovannina Albano págs. 115-126 | pp. 306-319
Teoria de l’activitat i disseny de cursos virtuals: l’ensenyament de matemàtiques discretes en ciències de la computació PDF PDF
José Ramírez, Manuel Juárez, Ana Remesal págs. 130-149 | pp. 320-339
Formació a distància per a professors de matemàtiques: l’experiència d’EarlyStatistics PDF PDF
Maria Meletiou-Mavrotheris, Ana Serradó Bayés págs. 150-165 | pp. 340-353
Els qüestionaris de l’entorn Moodle: la seva contribució a l’avaluació virtual formativa dels alumnes de matemàtiques de primer any de les titulacions d’enginyeria PDF PDF
Monica Blanco Abellan, Marta Ginovart Gisbert págs. 166-183 | pp. 354-370
Teaching Mathematics Online: Emergent Technologies and Methodologies. Editat per Ángel A. Juan, María A. Huertas, Sven Trenholm i Cristina Steegmann (2011). PDF PDF
Hans Cuypers págs. 184-189 | pp. 371-376

Articles de recerca

Migracions digitals de lectura i escriptura en estudiants universitaris PDF PDF
Luis Alfonso Argüello Guzmán págs. 5-21 | pp. 200-216
Preservació d’objectes d’aprenentatge en repositoris digitals PDF PDF
Juanjo Boté Vericad, Julià Minguillón págs. 22-35 | pp. 217-230
Didàctica universitària en l’era 2.0: competències docents en campus virtuals PDF PDF
Mª Esther Del Moral Pérez, Lourdes Villalustre Martínez págs. 36-50 | pp. 231-244
Xarxes socials i espais universitaris. Coneixement i innovació oberta en l’espai iberoamericà del coneixement PDF PDF
Daniel Domínguez Figaredo, José Francisco Álvarez Álvarez págs. 51-64 | pp. 245-257
Wikis en docència: una experiència amb WikiHaskell i StatMediaWiki PDF PDF
Manuel Palomo Duarte, Inmaculada Medina Bulo, Emilio José Rodríguez Posada, Francisco Palomo Lozano págs. 65-85 | pp. 258-277