Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2011: Núm.: 3

Núm.: 3

Ridu informació
RIDU
PDF
 
Estudi avaluatiu i competencial de les pràctiques professionalitzadores en la titulació d'Empresarials i d'Administració i Direcció d'Empreses (p. 1 - 10)
Anna Tena Tarruella, Anna Vendrell Vilanova
PDF
 
Èxit acadèmic, característiques personals i procés de Bolònia: Una aplicación econométrica. (p. 11 - 25)
Daniel Albalate, Xavier Fageda, Jordi Perdiguero
PDF
 
Variables predictores del rendiment acadèmic en l’EEES: estils de pensament, metes acadèmiques, nota mitjana d'entrada a la titulació i hores d'estudi (p. 26 - 34)
Ana Belén Bernardo, José Carlos Núñez, Celestino Rodríguez, Inmaculada Bernardo, Estrella Fernández, Rebeca Cerezo, Aroa González
PDF
 
Avaluació d’assignatures d’experimentació amb metodologies diverses (p. 35 - 43)
Maria Teresa Montañes, Antonio Eduardo Palomares, Maria José Muñoz-Portero, Rita Sánchez-Tovar
PDF
 
Anàlisi de les expectatives i el rendiment dels alumnes davant la implantació d’un sistema d’avaluació continuada (p. 44 - 71)
Oscar Claveria
PDF
 
L'experiència pilot desenvolupada a partir del projecte d'innovació "La gestió integrada de la qualitat, el medi ambient i la seguretat en la docència experimental dels estudis de grau de les Facultats de Belles Arts" (p. 72 - 85)
Joan Valle Martí, Eva Figueras Ferrer, Mar Redondo Arolas, Esther Catalina González
PDF
 
L’adaptació del sistema universitari espanyol a les noves demandes socials: des dels objectius a les reformes (p. 86 - 98)
Amelia Diaz Alvarez, Ernest Pons Fanals
PDF
 
Aplicació de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning) a l'àmbit del màrqueting (p. 99 - 105)
Julia M. Núñez Tabales, F J Rey Carmona, Nuria Ceular Villamandos
PDF