Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2015: Núm:7

Núm:7

RETROALIMENTACIÓ DOCÈNCIA-ASSISTÈNCIA-DOCÈNCIA. ESTUDI SOBRE BURNOUT EN INFERMERES DE SALUT MENTAL COM A ESTRATÈGIA D'INNOVACIÓ I QUALITAT DOCENT (p. 1-14)
Mª Pilar Sabater Mateu, Eva Mª Garrido Aguilar, Montserrat Puig Llobet, Mª Carmen Vilchez Estevez, Antonio Moreno Jiménez, Jordi Coletas Juanico
PDF (Castellano)
 
TED-ED: UNA EINA ONLINE PER FOMENTAR L'AUTOAPRENENTATGE (p. 15-19)
Alfonso Díez Minguela, Dolores Añón Higón
PDF (Castellano)
 
TFC: LA TUTORIA DE FINAL DE CARRERA (p. 20-28)
Claudi Mans Teixidó
PDF
 
PASSAT I PRESENT: INNOVACIÓ DOCENT I LES CRISIS FINANCERES A ESPANYA 1850-2014 (p. 29-34)
Alfonso Díez Minguela, Joaquim Cuevas Casaña, Mª Ángeles Pons Brias
PDF (Castellano)
 
MATESQUIZZES: UN ESPAI OBERT PER A LA CREACIÓ I COMPARTICIÓ DE QÜESTIONARIS ADAPTATIUS PER A L’APRENENTATGE DE MATEMÀTIQUES PREUNIVERSITÀRIES (p. 35-45)
Marc Guinjoan Francisco, Joana Vilallonga Pons, Teresa Sancho Vinuesa
PDF
 
UNA EXPERIÈCIA BASADA A APRENDRE DE MANERA AUTÒNOMA DINS DEL CONTEXT UNIVERSITARI. APRENENT SOCIOLOGIA AMB ESTUDIANTS DEL GRAU DE CONSERVACIÓ I RESTAURACIÓ DE BÉNS CULTURALS (p. 46-56)
Fernando Herraiz García
PDF (Castellano)
 
PORTAFOLIS ELECTRÒNIC I ACTITUDS CAP A LES TIC DE L'ALUMNAT EN L'ASSIGNATURA DE PRÀCTIQUES EXTERNES (p. 57-70)
Maria José Rubio Hurtado, Ruth Vilà Baños, Assumpta Aneas Álvarez
PDF (Castellano)
 
AVALUACIÓ D'UNA EXPERIÈNCIA D'APRENENTATGE BASAT EN PROBLEMES (ABP) EN ESTUDIANTS UNIVERSITARIS (p. 71-80)
Esther López-Zafra, Noelia Rodríguez Espartal, Lourdes Contreras Martínez, José María Augusto Landa
PDF (Castellano)
 
CONSTRUINT TASQUES AUTÈNTIQUES PER AL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS A L'EDUCACIÓ SUPERIOR: L'ÚS DEL ROLE-PLAY DE PEDAGOGIA (p. 81-96)
Itziar Rekalde Rodríguez, Virginia Pérez-Sostoa Gaztelu-Urrutia
PDF (Castellano)
 
INVESTIGACIÓ-ACCIÓ I APRENENTATGE BASAT EN PROJECTES EN ELS ENSENYAMENTS DE POSTGRAU EN ARTS ESCÈNIQUES (p. 97-115)
José Ignacio Lorente Bilbao
PDF (Castellano)