Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Núm. 9 (2017)

Crèdits i informació
HTML
 
L'aula invertida i l'aprenentatge en equip: dues metodologies per estimular l'alumnat repetidor (p. 1-15)
Gemma Abío, Manuela Alcañiz, Marta Gómez-Puig, Glòria Rubert, Mònica (Serrano Gutiérrez) Serrano, Alexandrina Petrova Stoyanova, Montserrat Vilalta-Bufí
HTML (Castellano)
 
Aplicació de tècniques de creativitat per la potenciació de la Innovació Empresarial en un MBA. Utilització de Lego Serious Play (LSP) (p. 16-25)
Josep Capó-Vicedo, Pau Micó
HTML (Castellano)
 
Recursos d’orientació per a la transició acadèmica i la presa de decisions de l’alumnat: el programa “Universitaris per un dia” (p. 26-38)
Pedro R. Álvarez Pérez, David López-Aguilar
HTML (Castellano)
 
Efectes de les estratègies d’ensenyament i aprenentatge universitaris en el rendiment acadèmic (p. 39-53)
Blanca Moreno, Carmen Ramos, Ana Salomé García
HTML (Castellano)
 
Valoració del desenvolupament de competències dels estudiants mitjançant mapes perceptuals: Una aplicació a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (p. 54-65)
Óscar Clavería González, Ana María Pérez Marín
HTML (Castellano)
 
Metodologies actives i desenvolupament de competències en estudiants universitaris amb diferents estils de pensament (p. 66-80)
Trinidad García Fernández, Olga Arias-Gundín, Celestino Rodríguez Pérez, Raquel Fidalgo, Patricia Robledo
HTML (Castellano)
 
Projecte E-Orientació, una necessitat des del camp de la orientació educativa (p. 81-95)
Ana Belén Bernardo Gutiérrez, Antonio Cervero Fernández-Castañón, María Esteban García, Ellián Tuero Herrero, Paula Solano Pizarro, Joana R. Casanova
HTML (Castellano)
 
Proposta d’innovació docent a l’assignatura d’ampliació de disseny industrial: de la metodologia tradicional a l’aplicació en un projecte real (p. 96-103)
Eneritz Onaindia Gerrikabeitia, Xabier Garikano, Iñaki Martín, Ángel Pérez, José Antonio Oriozabala Brit, Cristina Peña Rodríguez, Florencio Fernández Marzo, Francisco Javier Asensio de Miguel
HTML (Castellano)
 
Valoració de l’Avaluació en Competències a través de models d’elecció discreta (p. 104-114)
Mercedes Herrero Montagud, Rafaela Pizarro Barceló, Maria Teresa Sanchis Llopis
HTML (Castellano)
 
Aula invertida: Experiència en el Grau d'Infermeria (p. 115-123)
Ma. Pilar Sabater Mateu, J. J. (Jorge Juan) Curto, A. (Angela) Rourera, M. Carmen Olivé Ferrer, Silvia Costa Abos, Sara Castillo Ibáñez, Amparo Del Pino Gutiérrez
HTML (Castellano)
 
La competència de lideratge en el grau d’infermeria: Una anàlisi factorial de components principals (p. 124-133)
Núria Rodríguez Ávila, Maria Carme Riera i Prunera, M. Carmen Moreno Arroyo, Teresa Monllau, Montserrat Puig Llobet
HTML (Castellano)
 
Aprendre de manera autònoma a la universitat: una experiència dins de l’assignatura d’Antropologia i Sociologia de l’Art amb estudiants de Belles Arts (p. 134-147)
Fernando Herraiz García
HTML (Castellano)
 
ASIA1a, una eina en línia per analitzar l’abandonament universitari (p. 148-159)
Ana Belén Bernardo Gutiérrez, María Esteban García, Alfonsa García López, Luis José Rodríguez-Muñiz
HTML (Castellano)