Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Núm. 8 (2016)

Crèdits i informació
HTML
 
Un nou enfocament en l'aprenentatge d'idiomes amb les TIC: l'e-PEL (p. 1-14)
Mario-Jesús Mira-Giménez
HTML (Castellano)
 
Aplicació de rúbriques per a l’avaluació dels alumnes en el laboratori químic (p. 15-19)
Francisco Gonell, Sergio Gonell, Beatriz Julián-López, Jose A. Mata
HTML
 
Importància de les actituds i del progrés en competències sobre el rendiment acadèmic de l'estudiant (p. 20-25)
Alcañiz Zanón Manuela, Alemany Leira Ramon, Catalina Bolancé Losilla, Helena Chuliá Soler, Maria Carme Riera i Prunera, Miguel Santolino
HTML (Castellano)
 
APLICA_MATES: Una comunitat virtual d'aprenentatge (p. 26-31)
Alfonsa García, Francisco García, Rosa María Pinero, Rubio Miguel Ángel
HTML (Castellano)
 
Streaming en el Grau d'Educació Social. Avaluació d'una experiència (p. 32-43)
Lucía Amorós Poveda
HTML (Castellano)
 
Les competències professionals dels titulats universitàris d'ADE: valoració de les necessitats formatives (p. 44-55)
M. Teresa Bartual Figueras, Joaquín Turmo Garuz, Román Adillón, Xavier García Marimón, Montse Simó i Solsona
HTML
 
MAPA CONCEPTUAL: aprenentatge col.laboratiu i per indagació (p. 56-64)
Rosa Nonell, Alejandro Estruch Manjón, Marta González
HTML
 
Avaluació online en grups grans: ACME a la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB (p. 65-76)
M. Dolores Márquez Cebrián, Pilar Soriano Sáez
HTML
 
Posicionament multivariant de les expectatives d'estudiants graduats, professors i empresaris mitjançant components principals categòrics (p. 77-85)
Manuela Alcañiz, Óscar Clavería González, Salvador Torra Porras
HTML (Castellano)
 
L'avaluació de la competència "treball en equip" dels estudiants universitaris (p. 86-97)
Georgina París Mañas, Oscar Mas Torelló, Cristina Torrelles Nadal
HTML (Castellano)
 
Repensar la professió des de la formació i la pràctica: Les Práctiques Externes de Pedagogia (p. 98-108)
Sandra Martínez
HTML (Castellano)
 
Aportacions a l'm-learning mitjançant Twitter (p. 109-120)
Joan Domingo Peña, Joan Segura Casanovas
HTML (Castellano)
 
La tutoria universitària. El cas del Grau de Pedagogia de la UPV/EHU (p. 121-141)
Lourdes Gastón García, Itziar Rekalde Rodríguez
HTML (Castellano)
 
Anàlisi de les percepcions de les competències assolides en entorns virtuals d’aprenentatge: El cas dels plans d’empresa de la UOC (p. 142-154)
Raquel Ferreras Garcia, Enric Serradell-López
HTML