Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Núm. 10 (2018): 2018

2018

Crèdits i informació
RIDU informació
HTML (Castellano)
 
El professional del Dret en la formació de l'intèrpret. Una experiència didàctica (p. 1-12)
Raquel Sanz-Moreno
HTML (Castellano)
 
Factors socioacadèmics associats a la taxa d'abandonament en el Grau d'Estadística (p. 13-24)
Manuela Alcañiz, Lluís Bermúdez, Sandra García Martínez, Jordi López-Tamayo
HTML (Castellano)
 
Coavaluació com a via d'aprenentatge: dues experiències en el grau d'economia de la USC (p. 24-32)
Eva Aguayo Lorenzo, Nelida Lamelas Castellanos, Ana Iglesias Casal, Carmen López Andión, Xosé A. Rodríguez González
HTML (Castellano)
 
Expectatives i valoracions de futurs mestres sobre innovacions didàctiques (p. 33-43)
Mónica Porto Currás, Mª José Bolarín Martínez, Bárbara Iborra Álvarez
HTML (Castellano)
 
L’avaluació contínua: una aportació a com corregir alguns efectes negatius (p. 44-58)
Joan Domingo Peña, Joan Segura Casanovas, Antoni Grau
HTML (Castellano)
 
Els altres en una relació pedagògica per a la cura (p. 59-64)
M. Carmen Olivé Ferrer, Ana Martínez Rodriguez
HTML (Castellano)
 
Alguns aspectes sobre blockchains i smart contracts en educació superior (p. 65-76)
Lucía Amorós Poveda
HTML (Castellano)
 
Èxit en l'entrada al mercat de treball: Anàlisi factorial de components principals de les competències laborals (p. 77-91)
Maria Carme Riera i Prunera, Núria Rodríguez Ávila, Yolanda Blasco, Maria Pujol-Jover, Jordi López-Tamayo
HTML (Castellano)
 
La perspectiva de gènere en la docència universitària d'Economia i Història (p. 92-101)
M. Teresa Bartual Figueras, Montserrat Carbonell i Esteller, 1955-, Anna Carreras Marín, Josep Colomé Ferrer, Joaquín Turmo Garuz
HTML (Castellano)
 
Eina per a l'elaboració del TFG en un entorn estadístic mitjançant Moodle ("book") (p. 102-121)
Susana Marin Feria, Salvador Torra Porras, Francisco Llorente Galera, Elena Rico Gómez, Margarita Carrillo
HTML (Castellano)
 
Variables relacionades amb la intenció d'abandonament universitari en el període de transició (p. 122-130)
Ana Belén Bernardo Gutiérrez, Antonio Cervero Fernández-Castañón, María Esteban García, Andrea Fernández González, Paula Solano Pizarro, Esteban Agulló Tomás
HTML (Castellano)
 
Un estudi innovador sobre assetjament on-line en estudiantes universitaris (p. 131-142)
Alejandra Dobarro González, Ellián Tuero Herrero, Ana Belén Bernardo Gutiérrez, Francisco Javier Herrero Díez, David Álvarez García
HTML (Castellano)
 
Establir i mantenir normes i rutines a l'aula. Una proposta de treball pels Graus de mestre (p. 143-157)
Francesc Sidera, Laura Serrats
HTML