Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Aplicació de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning) a l'àmbit del màrqueting

Julia M. Núñez Tabales, F J Rey Carmona, Nuria Ceular Villamandos

Resum


Sense cap dubte entre les competències que han de posseir els nostres titulats hem d'assenyalar de forma obligada el domini de les noves tecnologies i el desenvolupament en llengües estrangeres. Precisament en aquest segon àmbit es centra aquest treball, en concret hi ha un projecte d'innovació i millora de la qualitat docent en marxa dins de la Universitat de Còrdova que pretén la introducció progressiva de la llengua anglesa en les matèries impartides pel professorat vinculat a aquest projecte , seguint la metodologia CLIL.

En l'esmentat projecte està integrada des del curs 2007/08 l'assignatura Direcció Comercial que s'imparteix en la Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses (LADE) i en el Itinerari Conjunt (LADE+Dret). S'especifiquen en aquest treball les activitats dutes a terme fins a la data en l'assignatura indicada en el marc del projecte assenyalat, així com les línies d'actuació que se seguiran en un futur pròxim

Text complet: PDF