Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Pla d'Acció Tutorial en la "Escuela Universitaria de Informática de la Universidad Politécnica de Madrid"

Fernando Arroyo Montoro, Alfonsa García López, M. Carmen Luengo Velasco, M. Angeles Mahillo García, Pilar Manzano García
DOI: 10.1334/105.000001766

Resum


Aquest article presenta un model d’acció tutorial desenvolupat sobre estratègies d’acompanyament a l’estudiant basades en “coaching” i intel•ligència emocional, i un model experimental de tutories per parells de tutors en els que es celebren sessions conjuntes per tractar problemes comuns i compartir experiències dels tutelats. Els resultats obtinguts d’integració i eficiència en el procés d’ensenyança aprenentatge dels tutelats en aquest model inviten a estendre l’experiència a un grup de tutors major per després generalitzar-lo.

Paraules clau


Tutoria, Coaching, Intel · ligència emocional, EEES, Innovació; EEES; Innovación

Text complet: PDF (Castellano)