Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2013: Vol.: 6 Núm.: 1

Vol.: 6 Núm.: 1

Estudis i tendències

Més enllà de «l'Escolta Activa»: els beneficis de l'Escolta del Desenvolupament basada en el Model Constructiu de Desenvolupament d'Otto Laske (Constructive Developmental Framework - CDF-) (p. 1-9)
Otto Laske
HTML (English)
 

Articles de recerca

El ser, el conèixer i el saber fer: les competències del formador/a des de la modalitat formativa de les «Aules Obertes a la Professionalització (AOP)» (p. 10-33)
Begoña Piqué-Simón, Montserrat Payà-Sánchez, Núria Obiols-Suari
HTML
 
L’avaluació de competències a l’Educació Superior: el cas d’un màster universitari (p. 34-52)
Xavier Triadó-Ivern, Pilar Aparicio-Chueca, Amal Elasri-Ejjaberi
HTML (Castellano)
 

Articles d'innovació

Incorporació de petites seqüències de cinema comercial en l’ensenyament de les drogodependències. Assaig pilot en l'assignatura de Toxicologia (p. 53-64)
Miguel Rodamilans-Pérez, Jesús Gómez-Catalán, María-Esther Piqué-Benages, Joan-Maria Llobet-Mallafré, Antoni Gual-Solé, Carme Barrot-Feixat, Elisabet Teixidó-Condomines, Núria Boix-Sabrià
HTML (Castellano)
 

Fitxes i articles metodològics

Com aplicar arbres de decisió en SPSS (p. 65-79)
Vanesa Berlanga-Silvente, María-José Rubio-Hurtado, Ruth Vilà-Baños
HTML (Castellano)
 

Ressenyes

Ressenya de llibre: Elena Cano (ed.) (2012) Aprobar o aprender. Estrategias de evaluación en la sociedad red. Col·lecció Transmedia XXI. Laboratori de Mitjans Interactius. Universitat de Barcelona: Barcelona (p. 80-81)
Anna Forés-Miravalles
HTML (Castellano)
 
Ressenya de llibre: Virginia Ferrer, Moisés Carmona, Vanessa Soria (Eds.) (2012) El Trabajo de Fin de Grado. Guía para estudiantes, docentes y agentes colaboradores. Madrid: McGrawHill (p. 83-83)
Teresa Pagès-Costas
HTML | HTML (Castellano) | HTML (English)
 
Ressenya de llibre: A propòsit de Connecta’t per aprendre, de Jordi Jubany (p. 84-89)
Jordi Quintana-Albalat
HTML
 
Ressenya de llibre: Las nuevas tecnologías en la enseñanza de las Ciencias: Propuestas prácticas para la Educación Secundaria. (p. 90-92)
Ana-María Berruecos-Vila,
HTML (Castellano)