Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2012: Vol.: 5 Núm.: 2

Vol.: 5 Núm.: 2

Estudis i tendències

Conferència: Societats intel·ligents i societats estúpides
Daniel Innerarity
PDF
 
Conferència: Metodologies innovadores: creant contextos d'aprenentatge significatiu
Cristina Costa
PDF
 

Articles

Millora de l’actuació docent del professorat de Matemàtiques (p. 1-21)
Antoni Benseny-Ardiaca, Carme Cascante-Canut, Joan Gispert-Brasó, Ventura Verdú-Solans
PDF
 
Representacions i actituds del professorat de llengües de secundària envers la diversitat lingüística i cultural (p. 22-41)
María Saladich-Garriga
PDF
 
Adaptació d’una bateria per a l’avaluació de prerequisits per a l’aprenentatge d’Estadística en Psicologia (p. 42-58)
Joan Guàrdia-Olmos, Maribel Peró-Cebollero, Núria Mancho-Fora, Laia Farràs-Permanye
PDF
 

Articles d'innovació

Aprèn història en anglès! Un projecte d’innovació de llengües estrangeres a l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre (p. 59-82)
Loreto Meix-Boira
PDF
 

Fitxes i articles metodològics

Com aplicar les proves paramètriques bivariades t de Student i ANOVA en SPSS. Cas pràctic (p. 83-100)
María-José Rubio-Hurtado, Vanesa Berlanga-Silvente
PDF
 
Classificació de proves no paramètriques. Com aplicar-les en SPSS (p. 101-113)
Vanesa Berlanga-Silvente, María-José Rubio-Hurtado
PDF
 

Ressenyes

Ressenya de conferència: Simposium INNED 2. Metodologies innovadores: creant contextos d'aprenentatge significatiu. Cristina Costa. (p. 114-117)
Begoña Piqué-Simón, Jazmín Bustamente
PDF
 
Ressenya de conferència: Simposium INNED 2. Societats intel·ligents i societats estúpides. Daniel Innerarity (p. 118-121)
Anna Forés-Miravalles, Artur Parcerisa-Aran
PDF
 
Ressenya de llibre: Piergiorgio Reggio (2010) El cuarto saber. Guía para el aprendizaje experiencial. Laboratori d’iniciatives sindicals i ciutadanes Ettore Gelpi.CREC: Xàtiva. (p. 122-124)
Anna Forés-Miravalles
PDF
 
Ressenya de llibre: Francisco Brazuelo Grund y Domingo Gallego Gil (2011) Mobile Learning. Los dispositivos móviles como recurso educativo. Alcalá de Guadaíra: Madrid. (p. 125-127)
Francesc Balagué-Puxan
PDF
 

Tesis doctorals (Articles i ressenyes)

Futbol i religió: dimensió simbòlica i pedagògica (p. 128-132)
Xavier Arranz-Albó
PDF