Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2009: Vol.: 2 Núm.: 2

Vol.: 2 Núm.: 2

Estudis i tendències

La investigació sobre i amb el professorat. La repercussió en la formació del professorat. Com s'investiga? (p. 1-9)
Francesc Imbernón-Muñoz
PDF
 

Articles de recerca

Ensenyament presencial a l’aula. Anàlisi metodològica i avaluació dels coneixements adquirits (p. 10-32)
Coloma Barbé-Rocabert, Montserrat Aróztegui-Trenchs, Lyda Halbaut-Bellowa, Encarna García-Montoya, Esther Torres-Farres, Joaquim Suñer-Carbo, Rosa-María Aparicio-Pelegrin, Josep-R. Tico-Grau, Wilma Penzo-Giacca, Pere Vendrell-Gómez, Silvia Sánchez-González
PDF
 
L'adquisició de les competències d'autoregulació. Anàlisi de la seva concepció i el seu aprenentatge en diferents estudis universitaris. (p. 33-60)
Teresa Mauri-Majós, Rosa Colomina-Álvarez, Catalina Martínez-Taberner, María Rieradevall-Sant
PDF
 

Articles d'innovació

La carpeta docent com a estratègia per a la formaciò d'una pràctica reflexiva en els professors universitaris novells. (p. 61-73)
Zoia Bozu, Francesc Imbernón-Muñoz
PDF
 
La Nau, proposta per navegar pels mitjans (p. 74-95)
Marta Jiménez-Albiol
PDF
 

Fitxes i articles metodològics

Método de encuesta: construcción de cuestionarios, pautas y sugerencias (p. 96-110)
Antoni Ruiz-Bueno
PDF
 

Ressenyes

Iranzo, G., P. (2009) Innovando en educación. Formarse para cambiar: un viaje personal. Barcelona: Erasmus Ediciones. (p. 111-116)
Pilar Iranzo-García
PDF
 

Tesis doctorals (Articles i ressenyes)

Profesores-artistas y didáctica generativa: Experiencias educativas en la universidad. (p. 117-129)
Alejandra Montané-López
PDF