Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2016: Vol.: 9 Núm.: 2

Vol.: 9 Núm.: 2

Estudis i tendències

La construcció social i científica de la discapacitat en l'organització escolar: Una reflexió de ser persona amb discapacitat o estar com a persona en el món (p. 1-11)
Mónica Arias-Monge
HTML (Castellano)
 
Qüestionant la perspectiva de gènere en la recerca (p. 12-29)
Barbara Biglia, Núria Vergés-Bosch
HTML (Castellano)
 

Articles de recerca

Validació d’un instrument en espanyol per la mesura d’habilitats parentals promogudes en una intervenció d’educació parental (p. 30-47)
Noelia Vázquez, M.-Cruz Molina, Pilar Ramos, Lucía Artazcoz Lazcano
HTML (Castellano)
 
Aproximació a les fortaleses de caràcter en els estudiants d’Educació Social. Perfil d’una mostra (p. 48-64)
Diego Calderón, Anna Forés i Miravalles, Josep Gustems-Carnicer
HTML (Castellano)
 
La funció docent en les pràctiques externes. Una anàlisi de les percepcions dels agents implicats per a la millora del model (p. 65-81)
Ana M. (Ana María) Novella Cámara, Marta Venceslao, Anna Forés i Miravalles
HTML (Castellano)
 
El joc popular de la xarranca. Estudi a través dels llibres i del folklore català. Possibles aplicacions en l’àmbit escolar (p. 82-105)
Jordi Brasó-Rius, Xevi Collell-Colomer
HTML
 

Fitxes i articles metodològics

El mètode històric aplicat a la recerca educativa (p. 106-113)
Isidora Sáez-Rosenkranz
HTML (English)
 

Ressenyes de llibres

Ressenya de: Elena Cano-García (2015). Evaluación por competencias en educación superior (p. 114-117)
Mayra Cuéllar-Fajardo
HTML (Castellano)
 

Ressenya de tesi doctoral

Ressenya de tesi: Una altra manera d'estar en la relació educativa. La investigació del moviment d'autoreforma italiana de l'escola com una experiència de transformació personal (p. 118-125)
Julio Hizmeri-Fernández
HTML (Castellano)