Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2014: Vol.: 7 Núm.: 1

Vol.: 7 Núm.: 1

Estudis i tendències

Sobre el Pensament Primordial i la seva Pedagogia PDF (Castellano)
Héctor Salinas 1-10

Articles de recerca

El perfil de l’emprenedor social de l’estudiantat dels Graus d’Educació Social, Pedagogia i Treball Social a la Universitat de Barcelona PDF (Castellano)
Virginia Ferrer i Cervero, Olga Cabrera Santacana, Rosa-Maria Alegre-Beneria, Alejandra Montané López, Carlos Sánchez-Valverde Visus, Eneida Alaiz-Chueca 11-29
Els llibres de text transmeten el valor de la igualtat des de la perspectiva de gènere? estudi del llenguatge icònic de dues editorials PDF (Castellano)
Carolina Hamodi 30-55

Articles d'innovació

El treball en equip mitjançant l’ús del portafoli i rubriques d’avaluació: innovació en l’ensenyament universitari PDF (Castellano)
Itahisa Pérez-Pérez 56-75
Directrius acadèmic-docents en el grau de CAV: Un estudi exploratori multi-font PDF (Castellano)
Marina Romeo Delgado, Montserrat Yepes i Baldó, Lydia Sánchez, Sílvia Burset Burillo, Ma. Ángeles (María Ángeles) García Asensio, Ma. Vicenta (María Vicenta) González Argüello, Josep Gustems Carnicer, Carolina Martín Piñol, Emma Bosch, Rita Berger, Carlos (Aguilar Paredes) Aguilar 76-92
El Pràcticum al grau de Pedagogia de la Universitat de Barcelona: el mapa de la professió, la pràctica simulada i la immersió en una organització PDF
Ruth Vilà Baños, Marta Burguet i Arfelis, María Asunción Aneas Álvarez, Núria Rajadell, Elena Noguera Pigem, Dolors Millan-Guash 93-112

Fitxes i articles metodològics

Com aplicar un clúster jeràrquic en SPSS PDF (Castellano)
Ruth Vilà Baños, María José Rubio Hurtado, V. (Vanesa) Berlanga, Mercè Torrado Fonseca 113-127

Ressenyes

Ressenya de llibre: David Boud and Elisabeth Molloy (Eds.) (2013). Feedback in Higher and Professional Education: Undestanding it and doing it well. London: Routledge. PDF
Elena Cano García 128-132

Tesis doctorals (Articles i ressenyes)

Ressenya de tesi doctoral: Chile 1990-2006: Construcción de una Educación de Calidad con Accesibilidad Igualitaria PDF (Castellano)
Marta Pino-Delgado 133-136