Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació

ISSN electrònic: 2013-2255

La Revista d'Innovació i Recerca en Educació (REIRE) (Dipòsit legal B.54658-2008) és una publicació electrònica de la Secció de Recerca de l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat de Barcelona. La finalitat central d'aquesta publicació és esdevenir un espai de consulta i difusió de la recerca educativa, especialment de la recerca sobre docència en els diferents nivells i àmbits educatius.

La revista REIRE obre, de fet, una nova etapa, però continua la tasca iniciada amb el Butlletí LaRecerca, publicació electrònica trimestral de la Secció de Recerca que ha funcionat entre els anys 2005 i 2008.

Actualment REIRE està indexada a Latindex, RESH, DICEREDINEDULRICH'SDialnetIN-RECS, DOAJ i MIAR.

Sumari del darrer número:


Informació  |  Criteris editorials  |  Normes de publicació  |  Contacte

2015: Vol.: 8 Núm.: 1

Estudis i tendències

Passaport a la professió en el Grau de Farmàcia (p. 1-16)
Carmen Escolano Mirón, Encarna García Montoya, Mercè, Pallàs i Llibería, Montserrat Miñarro Carmona, Santiago Vázquez Cruz, Ana M. Marqués Villavecchia, Anna Lluch
HTML (Castellano)
 
Tres nens/es que miren (p. 17-30)
Héctor Salinas
HTML (Castellano)
 

Articles de recerca

Universitat, coneixement i transmissió. Un estudi centrat en biografies de professors de carreres humanístiques i científiques (p. 31-49)
María-Paula Pierella
HTML (Castellano)
 
El valor de la impremta en el Grup Escolar Lluís Vives: una eina al servei de l’educació durant la II República i de la recuperació de la memòria pedagògica (p. 50-66)
Eva Figueras Ferrer
HTML
 
El sistema educatiu xilè i el fracàs del paradigma neoliberal (p. 67-91)
José-Miguel Zúñiga-Peña
HTML (Castellano)
 

Fitxes i articles metodològics

Com aplicar l’anàlisi narrativa temàtica a l’anàlisi de narratives escrites en entorns online (p. 92-106)
Lissette Fernández-Núñez
HTML (Castellano)
 

Ressenyes de llibres

Ressenya de: Guillermo Londoño Orozco. Editor (2014). Docencia Universitaria. Sentidos didácticas, sujetos y saberes. Bogotá: Universidad de la Salle (p. 107-108)
Anna Forés i Miravalles
HTML (Castellano)