Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Phonica

ISSN electrònic: 1699-8774

Phonica és una publicació científica en format electrònic i de lliure accés l’objectiu de la qual és la creació d’un espai d’intercanvi entre les diverses disciplines relacionades amb el SO, la VEU i la PARLA. En conseqüència esdevé una plataforma de difusió de reflexions teòriques així com els resultats de recerca i propostes d’innovació. Tenen cabuda en la publicació aquells estudis abordats des de la fonètica, l’audiologia, la logopèdia, la foniatria, l’ensenyament de llengües, la comunicació audiovisual, la semiòtica aplicada i el tractament de la senyal.

Vol. 12 (2016)

Editorial

La importancia de la competencia oral en la didáctica comunicativa de lenguas (p. 1-6)
Lidia Usó Viciedo
HTML (Castellano)
 

Articles

Análisis de la presencia curricular de los rasgos suprasegmentales en la formación inicial docente de Chile (p. 7-18)
Leonel Alberto Abarzúa Ceballos, María Victoria Miranda Espinoza
HTML (Castellano)
 
Creencias y prácticas de una profesora de euskera sobre la didáctica de la competencia oral y la prueba certificativa de expresión oral de HABE-nivel C1- (p. 19-69)
Sofía González Vázquez
HTML (Castellano)
 
Propuesta didáctica para la enseñanza de una LE en Educación Infantil (3-5 años) (p. 70-85)
Maite Monforte Maresma
HTML (Castellano)
 
Proposta d'activitats de producció de sons anglesos per a estudiants catalans (p. 86-97)
Iruka Ochi Vinaixa
HTML
 
Anàlisi del treball de competència oral en un manual de llengua anglesa de 4t d'ESO (p. 98-121)
Irene Tort Cots
HTML