Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Vol. 98, Núm. 3 (2013)

Notes Editorials

Avaluadors anònims de Papers i estadística d’articles de l’any 2012 (p. 437-439)
Equip de Redacció
PDF
 

Articles

Com es dissenya una investigació per a l'anàlisi de les relacions de gènere. Aportacions metodològiques (p. 443-470)
Carmen Botia-Morillas
PDF (Castellano)
 
Cavis, (des)igualtats i dia a dia del professional de l'advocacia (p. 471-487)
Nuria Codina, José Pestana
PDF (Castellano)
 
Els conceptes de patriarcat i androcentrisme en l'estudi sociològic i antropològic de les societats de majoria musulmana (p. 489-504)
Araceli González Vázquez
PDF (Castellano)
 
Regulació convencional, acció sindical i empleats atípics. El cas del sector de la neteja d'edificis i locals a València (p. 505-525)
Miguel Garcia Calavia
PDF (Castellano)
 
Les memòries de la por i la por de les memòries. Aproximació a la Guerra Civil espanyola i les seves herències en comunitats rurals del sud d'Aragó (p. 527-547)
María Sanz Hernández
PDF (Castellano)
 

Debat

Academic Cultures, Think Tanks, and the Evaluation of Excellence in Spain, the European Union, and the United States. A Symposium on Michèle Lamont’s How Professors Think* (p. 551-557)
Álvaro Santana-Acuña, Xavier Coller
PDF (English)
 
Passion vs. the Iron Cage: United States and European Evaluative Cultures (p. 559-564)
Juan Díez Medrano
PDF (English)
 
On the Need for Democratic Principles to Ensure Meritocracy in a Time of Research Funding Cuts (p. 565-571)
Amparo Lasén
PDF (English)
 
Opening the Black Box of Intellectual Autonomy (p. 573-579)
Thomas Medvetz
PDF (English)
 
How the Spanish Peer-Review System Works: A Comparison with the United States System (p. 581-585)
Celia Valiente
PDF (English)
 
Revisiting How Professors Think across National and Occupational Contexts (p. 587-591)
Michèle Lamont
PDF (English)
 

Ressenyes

El terrorista suïcida a través del mirall social (p. 593-601)
Javier Gil Gimeno
PDF (Castellano)