ARTICLES
Presentació (p. 7) |
Rosa Alcoy i Pedrós |
En memòria de Miquel Porter, historiador, divulgador, crític i professor de cinema (p. 11) |
Palmira González López |
Un estil per a Guillem Solivella, i altres hipòtesis d'escultura lleidatana trescentista (p. 19) |
Pere Beseran i Ramon |
Il maestro di Santa Maria di Siracusa. Incontri e accordi di stile (p. 53) |
Licia Buttà |
La font de Santa Anna del portal de l'Àngel (p. 77) |
Ricard Brú Turull |
Contribució a l'estudi de l'argenteria medieval de la ciutat de Tortosa. Els argenters al servei del municipi (p. 95) |
Jacobo Vidal Franquet |
Una santa Clara de Pedralbes de l'escola de Bruges i alguna reflexió sobre l'estil de Hans Memling (p. 119) |
Rosa Alcoy i Pedrós |
Novetats i reflexions sobre els Passoles, una nissaga de ceramistes pintors del barroc català (p. 147) |
Sílvia Canalda i Llobet |
Maurice Denis: història d'una recuperació (p. 161) |
Cristina Rodríguez Samaniego |
Recorrido por el ideario artístico de Eugenio d'Ors. Un viaje de Madrid a Barcelona (p. 179) |
Laura Mercader |
Centre i perifèria en l'art. La irrupció de les avantguardes a Sabadell, 1939-1959 (p. 189) |
Rossend Lozano i Moya |
La fenomenología del asco como fuente del pensamiento daliniano (p. 217) |
Vicent Santamaría de Mingo |
Danto y la transformación de la ontología del arte (p. 235) |
Gerard Vilar |
Antoni Cunill Cabanellas, mestre del teatre argentí (p. 261) |
Enric Ciurans Peralta |
El cine en la era neobarroca: Derek Jarman (p. 271) |
Monika Keska |
La geometría musical de las pasiones. De la consonancia armónica del universo a la disonancia placentera del cuerpo (p. 279) |
Joaquín Barriendos Rodríguez |
Referències, lectures (p. 299) |