Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Vol. 5 (2013)

VERSIÓ ÍNTEGRA

Whole Issue
lvalue -
PDF (English)
 

Editorial

From the editors (p. i-iv)
Miguel F. Ruiz-Garrido, Mari Carmen Campoy-Cubillo
PDF (English)
 

Articles

Construcció de ponts entre diversos nivells d'educació: Propostes metodològiques per AICLE a la Universitat (p. 1-23)
Jesús Ángel González, Javier Barbero Andrés
PDF (English)
 
(In)compatibilitat de cursos d'AICLE i AFE en la Universitat (p. 24-47)
Joseba M. González Ardeo
PDF (English)
 
Experiència holística en l’aprenentatge integrat d’anglès i contingut especialitzat en graus d’enginyeria (p. 48-75)
Irina Argüelles Álvarez
PDF (English)
 
Teacher Target: Un model per formar professors d’AICLE i AFE en entorns politècnics (p. 76-106)
Carmen Sancho Guinda
PDF (English)
 
AICLE en farmàcia: cas de col•laboració entre professors de contingut i de llengua (p. 107-128)
Monika Woźniak
PDF (English)
 
‘Does everybody understand?’ Preguntes dels professors en disciplines en classes universitàries mediades en anglès: Estudi exploratori (p. 129-151)
Emma Dafouz Milne, Davinia Sánchez García
PDF (English)
 

Resenyes de Llibres i Multimèdia

Christa van der Walt. Multilingual Higher Education. Beyond English Medium Orientations (p. 152-155)
Ana Bocanegra-Valle
PDF (English)
 
Immaculada Fortanet-Gómez. CLIL in Higher Education. Towards a Multilingual Language Policy (p. 156-160)
Simone Smala
PDF (English)
 
Managing the translation workflow with a Computer Assisted Translation Tool: SDL Trados 2011 (p. 161-174)
Laura Ramírez Polo
PDF (English)