Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

AICLE en farmàcia: cas de col•laboració entre professors de contingut i de llengua

Monika Woźniak

Resum


Aquest treball documenta un treball col·laboratiu entre els professors de contingut i d’anglés per a AICLE en una universitat espanyola. Se centra en les perspectives i preocupacions de deu professors de Farmàcia que integren crèdits en anglés en les seues assignatures que es van reflectir en un debat en grup i qüestionaris individuals. L’estudi revela que els professors estan motivats, tenen opinions positives sobre el projecte i la col·laboració. Tot i tenir certa experiència en AICLE, continuen necessitant suport i les principals dificultats estan relacionades amb la vessant lingüística de l’AICLE i la seua avaluació. A causa de les diferències en objectius de cada assignatura, la futura col·laboració amb el professor de llengua ha de centrar-se en atendre les necessitats i preocupacions específiques de cada professor i les seues activitats. També es necessita més col·laboració entre el professorat de les matèries de contingut per a definir els objectius i resultats de les activitats en anglés i la seua seqüència durant el pla d’estudis per a oferir un grau AICLE equilibrat.

Text complet: PDF (English)