Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

JOTSE: Journal of technology and science education

ISSN electrònic: 2013-6374

ISSN paper: 2014-5349

JOTSE: Journal of technology and science education ha estat creada com una contribució a que el desenvolupament i la millora de l'educació científica i tecnològica mitjançant la constitució d'un espai comú per compartir experiències a tots aquells que, d'alguna manera, estan involucrats en el procés d'ensenyament i aprenentatge dels estudis d'enginyeria, en totes les modalitats.
Aquesta revista té com a objectiu la publicació de dos números l'any, a més d'edicions especials. Aquesta revista acadèmica servirà com un espai de trobada per a la innovació docent de la comunitat acadèmica que desitgin analitzar i observar els factors metodològics i pedagògics que poden influir i millorar l'experiència d'aprenentatge dels enginyers.


2017: Vol.: 7 Núm.: 1

Articles

Technology and science education: new challenges
Beatriz Amante García, María del Rosario Martínez Martínez
Text complet
 
Action learning in undergraduate engineering thesis supervision
Brad Stappenbelt
Text complet
 
Using technology to support science inquiry learning
P John Williams, Nhung Nguyen, Jenny Mangan
Text complet
 
Teaching technology: from knowing to feeling enhancing emotional and content acquisition performance through Gardner’s multiple intelligences Theory in technology and design lessons
Jesús Sánchez-Martín, García J. Álvarez Gragera, María Antonia Davila-Acedo, Vicente Mellado
Text complet
 
The surveys to the companies: a tool for the improvement of degrees
Montserrat Cruells Cadevall, Antoni Roca Vallmajor, Núria Escaja Sánchez, Javier Fernández González, José Antonio Garrido Ponce, Jaume Giménez Farreras, Montserrat Llauradó Tarragó, Laura Rodriguez Raurell, Josep Oriol Bernad Marcos, Carla Escobar Arias, Nuria López Vinent, Ma. Lluisa Sagristà Gratovil, Carme Navarro Aragay
Text complet
 
A teaching proposal for the study of Eigenvectors and Eigenvalues
María José Beltrán Meneu, Marina Murillo Arcila, Enrique Jordá Mora
Text complet