ISSN electrònic: 2013-6374
ISSN paper: 2014-5349
JOTSE: Journal of technology and science education ha estat creada com una contribució a que el desenvolupament i la millora de l'educació científica i tecnològica mitjançant la constitució d'un espai comú per compartir experiències a tots aquells que, d'alguna manera, estan involucrats en el procés d'ensenyament i aprenentatge dels estudis d'enginyeria, en totes les modalitats.
Aquesta revista té com a objectiu la publicació de dos números l'any, a més d'edicions especials. Aquesta revista acadèmica servirà com un espai de trobada per a la innovació docent de la comunitat acadèmica que desitgin analitzar i observar els factors metodològics i pedagògics que poden influir i millorar l'experiència d'aprenentatge dels enginyers. |
|
2018: Vol.: 8 Núm.: 1
Articles
Contextualizing technology in the classroom via remote access: using space exploration themes and scanning electron microscopy as tools to promote engagement in geology/chemistry experiments |
Brandon Rodriguez, Veronica Jaramillo, Vanessa Wolf, Esteban Bautista, Jennifer Portillo, Alexandra Brouke, Ashley Min, Andrea Melendez, Joseph Amann, Abdon Pena-Francesch, Jared Ashcroft |
Text complet
|
|