Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2011: Vol.: 7 Núm.: 2

Vol.: 7 Núm.: 2

Articles

Interactional justice as a mediator of the relationship between pay for performance and job satisfaction
Azman Ismail, Azizul Hakim Mashkuri, Ahmad Zaidi Sulaiman, Wong Kee Hock
HTML
 
Training in Spanish organizations: trends and future perspectives
María José Rubio Hurtado, M. Dolors Millán Guasch, Flor cabrera, Antonio Navío Gámez, Pilar Pineda Herrero
HTML
 
A review of the customer lifetime value as a customer profitability measure in the context of customer relationship management
Raphael Damm, Carlos Rodríguez Monroy
HTML
 
Training as a factor of business excellence
María Luz Marín Díaz, Francisco Javier Llinàs Audet, Luis Alejandro Chiaramonte Cipolla
HTML
 
Higher education needs for the ICT Spanish market
Ariadna Llorens García, Francisco Javier Llinàs Audet, Antoni Ras Sabido
HTML
 
Relationships between vocational training centres and industrial SMEs in the Basque Country: a regional innovation system approach
Eneka Albizu, Mikel Olazarán, Cristina Lavía Martínez, Beatriz Otero
HTML
 
Calling line managers in employee continuous professional development in South East Asia
Anubama Ramachandra, Nur Naha Abu Mansor
HTML
 
Zara: Imagen de marca internacional y debut en la venta online en Europa occidental
Noemí Martínez Caraballo
HTML
 
El distintivo “Igualdad en la Empresa”: una nueva certificación en igualdad de oportunidades
Rosa Melero-Bolaños, Jesús N. Ramírez-Sobrino
HTML
 
Intangibles en la internacionalización de las bodegas españolas: percepción directiva y comparada entre empresas familiares y no familiares
Guadalupe Fuentes-Lombardo, Rubén Fernández-Ortiz, Miriam Cano-Rubio
HTML
 
Del diseño de modelos de costes basados en las actividades a su uso normalizado
Àngels Fitó Bertran, John Slof
HTML
 
La investigación en docencia en dirección de operaciones: Tendencias y retos
Carmen Medina López, Rafaela Alfalla Luque, Juan A. Marin-Garcia
HTML
 
La productividad desde una perspectiva humana: Dimensiones y factores
Mirza Marvel Cequea, Carlos Rodríguez Monroy, Miguel Angel Núñez Bottini
HTML
 
El prestigi empresarial: anàlisi a través de les conselleries creuades
Carlos Sicilia Espín, Oriol Lordan González, David González Prieto
HTML