Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Vol. 31, Núm. 1-2 (2009)

Articles

Sumari (p. 3-5)
PDF
 
Pilemo Aleidi L.s. (CIL I2 2271 = CIL II 3434): de Delos a Carthago Nova. El testimonio de un paralelo datado (p. 25-47)
Adela Barreda Pascual
PDF
 
Entre Delos, Atenas, Roma y el Ponto : Medeo del Pireo (p. 49-60)
Borja Antela Bernárdez
PDF
 
Dertosa : colònia de Pèrtinax? (p. 61-69)
Marc Mayer
PDF
 
La utilización del léxico griego en la Cena Trimalchionis (p. 71-86)
Gregorio Hinojo Andrés
PDF
 
Descripción y explicación en la Sintaxis de Apolonio Díscolo (p. 87-109)
José Ma. Brucart
PDF
 
Literatura e historia en el Waltharius (p. 111-128)
Rubén Florio
PDF
 
Posar un nom : els almoràvits com a moabites a finals del segle XI (p. 129-149)
Meritxell Bru Ventayol
PDF
 
Una traducció del Liber de natura de Ramon Llull (p. 151-166)
Jaume Medina
PDF
 
Sobre Belerofonte/Belorofonte. De Boccaccio a Napoleón (p. 167-177)
Alberto Blecua
PDF
 
Modelos y precedentes clásicos del conjuro en el acto III de La Celestina (p. 179-188)
M.ª Teresa Molinos Tejada, Manuel García Teijeiro
PDF
 
Una bula inédita de concesión de privilegios a Antonio Agustín (ASV. Reg. Vat. 1677) (p. 189-199)
Joan Carbonell i Manils
PDF
 
Arnau de Vilanova en la Reforma protestant (p. 201-212)
Sebastià Giralt Soler
PDF
 
La edición de Juan de Grial de las Etymologiae de Isidoro de Sevilla, un informe de Juan de Mariana y el trabajo de Alvar Gómez de Castro (p. 213-225)
Carmen Codoñer Merino
PDF
 
Los autores griegos en el libro decimosexto de los Comentarios de erudición de Bartolomé Jiménez Patón (p. 227-241)
María del Carmen Bosch
PDF
 
Un Hymnus in honorem sanctae Caeciliae virginis et martyris compost l’any 1880 i el seu autor (p. 243-251)
Jesús Alturo i Perucho
PDF
 
L’Empúries imaginada: músics, erudits i lletraferits (p. 253-262)
Jordi Cortadella
PDF
 
KOYPOΣ, una recreación del mito de Teseo (p. 263-278)
Olga Omatos Sáenz
PDF
 
Cassandra’s Dream, de Woody Allen : la contemporaneïtat de la tragèdia grega (p. 279-293)
Pau Gilabert Barberà
PDF
 
Un exemple de millora de la metodologia docent i de l’avaluació dels aprenentatges en l’assignatura Llatí i Cultura Clàssica (p. 295-303)
Gemma Puigvert i Planagumà
PDF
 
En favor de los clásicos : una ética para el siglo XXI (p. 305-314)
Alberto Prieto
PDF
 
Llibres rebuts (p. 315-316)
PDF