Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

1991: Vol.: 9 Núm.: 2

Vol.: 9 Núm.: 2

Índice (Català) PDF (Català)
Editorial (Català) PDF (Català)
117-117
Students' learning difficulties in science. Causes and possible remedies (Català) PDF (Català)
R. F. Kempa 119-128
Estudio llevado a cabo sobre representaciones de la respiración celular en los alumnos de Bachillerato y COU PDF (Català)
A. M. García Zaforas 129-134
Análisis de la influencia de la construcción de mapas conceptuales sobre la estructura cognitiva en estudiantes de física (Català) PDF (Català)
F. López Rupérez 135-144
Estrategias y argumentos en el estudio descriptivo de la asociación usando microordenadores (Català) PDF (Català)
Carmen Batanero Bernabeu, José Antonio Estepa Castro, J. Díaz Godino 145-150
Actitudes hacia la ciencia y asignaturas pendientes : dos factores que afectan al rendimiento en ciencias (Català) PDF (Català)
J. Espinosa García, T. Román Galán 151-154
Investigación de las ideas de los alumnos de enseñanza secundaria sobre la corriente eléctrica (Català) PDF (Català)
A. Ruiz Sáenz de Miera, L. Rosado, José Mª Oliva Martínez 155-162
L'homme du troisième millénaire face a l'incertitude. Quelle formation pour affronter l'incertitude? (Català) PDF (Català)
J. Viard 163-168
Síntesis evolutiva de investigaciones en enseñanza de ciencias (Català) PDF (Català)
Ana M. Pessoa de Carvalho, C. E. Laburu, D. Da Silva, E. Mortimer, E. Garrido, J. Trivelato, L. Bechara 169-174
Una premisa para el cambio conceptual : el cambio metodológico (Català) PDF (Català)
D. Segura 175-180
Vídeos didácticos de física y química (Català) PDF (Català)
F. Mas, Juan Carlos Paniagua, E. Vilaseca, José Barbosa Torralbo 181-185
Origen histórico del término ion (Català) PDF (Català)
I. Galache 187-192
Reseñas Bibliográficas (Català) PDF (Català)
193-198
Publicaciones recibidas (Català) PDF (Català)
199-199
Tesis didácticas (Català) PDF (Català)
200-203
Noticias (Català) PDF (Català)
204-204
Debates (Català) PDF (Català)
205-207
Experiencias de aula (Català) PDF (Català)
207-210
Líneas de trabajo (Català) PDF (Català)
211-212