Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Les concepcions de l’estudiantat d’Educació Social i Treball Social de la Universitat Pablo de Olavide sobre els àmbits d’intervenció a través dels mapes conceptuals multimèdia

Eloy López Meneses, Esteban Vázquez Cano, Esther Fernández Márquez

Resum


La investigació vol donar continuïtat a la línia de treball de la investigació “Innovació docent 2.0 amb Tecnologies de la Informació i la Comunicació en l’Espai Europeu d’Educació Superior”, situada en el marc de l’Acció 2 de Projectes d’Innovació i Desenvolupament docent de la Universitat Pablo de Olavide. La investigació descriu un estudi sobre les concepcions de 115 estudiants sobre les àrees d’intervenció laboral i social de l’educador i el treballador social corresponent a l’assignatura de Tecnologies de la Informació i la Comunicació i Educació Social de dues titulacions: Grau d’Educació Social i doble Grau d’Educació Social i Treball Social del curs acadèmic 2014-15 de la Universitat Pablo de Olavide. Els resultats més rellevants van ser l’àmbit d’intervenció de la drogodependència, la discapacitat, la tercera edat, l’adolescència i la infància, és a dir, els relacionats amb la integració i la intervenció social.

Text complet: PDF PDF (Castellano)