Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Digital Education Review

ISSN electrònic: 2013-9144

Digital Education Review és una publicació electrònica coeditada per l'Observatori d'Educació Digital (OED) i el Grup de Recerca Ensenyament i Aprenentatge Virtual (GREAV) de la Universitat de Barcelona. Analitzar l'impacte de les TIC i les noves formes d'alfabetització i aprenentatge en entorns digitals són els principals focus d'interès de la publicació, que inclou articles de caràcter teòric, pràctic o experimental, així com ressenyes de llibres, programes informàtics, llocs web o tesis doctorals. Es publica en castellà i anglès i és d'accés obert.

Anteriorment s'editava amb el títol Interactive educational multimedia: IEM.

Actualment DER està indexada a Latindex, ERIC, DICE, DOAJ, ULRICH, DIALNET, MIAR, Carhus Plus, CRUE-REBIUN, E-Revistas, EBSCO i RESH.


2017: Núm.: 31

Artículos revisados por pares

¿Cómo se involucran los estudiantes de pedagogía en una experiencia de blogging internacional en wikispaces? (p. 1-19)
Viviana Gomez Nocetti
HTML (Castellano)
 
Using blogs to improve professional competencies among undergraduate students (p. 20-38)
Maria Rosselló, Carme Pinya
HTML (English)
 
Actitudes de los docentes en formación inicial sobre videojuegos (p. 39-60)
Antonio Lorca Marín, José Cuenca López, Bartolomé Vázquez Bernal, Sheila Velo Ramirez
HTML (Castellano)
 
Diseño y usabilidad de interfaces para entornos educativos de realidad aumentada (p. 61-79)
José Juan Videla Rodríguez, Antonio Sanjuán, Sandra Martínez Costa, Antonio Seoane Nolasco
HTML (Castellano)
 
Storyline-Based Videogames in the FL Classroom (p. 80-92)
Ricardo Casan-Pitarch
HTML (English)
 
La digitalización del aula de ciencias: creencias y prácticas (p. 93-115)
Daniel Cassany, Sílvia Llach Carles
HTML (Castellano)
 
Aprendizaje en red mediante comunidades de indagación en entornos de formación masiva online (p. 116-130)
Aquilina Fueyo Gutiérrez, Isabel Hevia Artime
HTML (Castellano)
 
El futuro docente ante el uso de las TIC para la educación inclusiva (p. 131-148)
Mª del Carmen Pegalajar Palomino
HTML (Castellano)
 
Interacciones en un curso en línea, abierto y masivo para docentes. Propuesta para un modelo de análisis (p. 149-175)
Mariela Velázquez Sortino, Marcela Georgina Gómez-Zermeño, Lorena Alemán de la Garza
HTML (Castellano)
 
El profesorado español en la creación de de materiales didácticos: Los videojuegos educativos (p. 176-195)
Sandra Dorado Gómez, Adriana Gewerc Barujel
HTML (Castellano)
 

RESEÑAS

Book Review: Engaged Learners and Digital Citizens: Critical Outcomes for Teaching and Learning (p. 196-197)
Ina Ghita
HTML (English)