Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Polítiques editorials

Condicions de l'accés obert

Digital Education Review proporciona accés immediat i gratuït al text complet de tots els seus articles.

Un cop publicats, l’autor/a pot difondre una còpia dels seus articles al seu web i en repositoris institucionals i temàtics sempre que en citin la font original.

 

Política de seccions

Articles

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes

Anuncis

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes

Editorial

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes

Articles monogràfics

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes

Articles revisats per parells

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes

Artículos monográficos

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes

Artículos revisados por pares

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes

RESEÑAS

Activat Trameses obertes Activat Indexats Activat Revisats per persones expertes
 

Consell editorial

Editor
José Luis Rodriguez Illera, Universitat de Barcelona, España


Editor asociado
Elena Barberà Gregori, Universitat Oberta de Catalunya, España
Ana Teberoksy Coronado, Universitat de Barcelona, España


Comité editorial
Jordi Adell, Universitat Jaume I, España
Fernando Albuquerque Costa, Universidade de Lisboa, Portugal
Mario Barajas, Universitat de Barcelona, España
César Coll, Universitat de Barcelona, España
Frida Díaz Barriga, Universidad Nacional Autónoma de México, México
Vivien Hodgson, Lancaster University, Reino Unido
Mónica Kaechele Obreque, Universidad Católica de Temuco, Chile
Pierpaolo Limone, Università di Foggia, Italia
Carles Monereo, Universitat Autònoma de Barcelona
Jordi Quintana Albalat, Universitat de Barcelona, España
José Armando Valente, Universidade Estadudal de Campinas, Brasil

Assistent editorial
Núria Molas Castells, Universitat de Barcelona, España