Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2011: 28 (2) : novembre 2011

28 (2) : novembre 2011

Miscel·lània científica

Per a una teoria de la comunicació fonamentada sociològicament (p. 109-127)
Jordi Berrio
PDF
 
Comunicació publicitària no convencional a la TV: reactància psicològica o persuasió (p. 129-148)
Elena Añaños
PDF
 
Interactividad en contenidos multiplataforma (TDT e Internet) dirigidos a audiencias infantiles : un análisis a partir de casos de TVE y TVC (p. 149-170)
Andrea Lafaurie Molina
PDF
 
L'entrevista, el reportatge, l'article i l'acudit, gèneres marcats per l'article personal en català (p. 171-190)
Eusebi Coromina i Pou
PDF
 

Altres

Novetats bibliogràfiques (p. 191-198)
Reinald Besalú
PDF
 
Convocatòria d'articles i normes de presentació dels articles (p. 199-203)
PDF
 
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació (p. 205-209)
PDF
 

Anàlisi

Nous professionals. La indústria de l'spinning i els spincidents (p. 91-106)
Toni Aira
PDF
 

Quadern central : La comunicació política

Comunicació política i eleccions al Parlament de Catalunya : crònica d'una dècada de recerca (1995-2006) (p. 9-26)
Josep Gifreu i Pinsach
PDF
 
Ciutadans, polítics i democràcia. Anàlisi retoricopersuasiva dels espots electorals emesos a Catalunya (2008-2010) (p. 27-46)
Lorena Gómez Puertas, Arantxa Capdevila Gómez
PDF
 
La publicitat institucional a Catalunya (p. 47-67)
Emili Feliu García, Àngels Feliu Albaladejo
PDF
 
La retòrica en el periodisme de María Consuelo Reyna: l'anticatalanisme en la premsa valenciana (p. 69-87)
Anna Mateu, Martí Domínguez
PDF