I. Àmbit general
La política cinematogràfica de la Generalitat republicana: El Comitè de Cinema de la Generalitat de Catalunya (p. 13-49) |
Anna Duran i Padrós |
Cinema i cultura a Catalunya (1929-1936) (p. 53-69) |
Joaquim Romaguera i Ramió |
L'entrada del cinema sonor a Espanya. Problemàtica de la distribució i de l'exhibició (p. 73-83) |
Ana Fernández Álvarez |
El comerç cinematogràfic espanyol. Problemàtica de la distribució i de l'exhibició (p. 87-101) |
Ana Fernández Álvarez |
El Reglamento de Policía de Espectáculos Públicos de 1935 (p. 105-110) |
Josep Oriol Bassa i Bernadó |
II. Àmbit personal
Política i mirada documental a "Tierra sin pan" (Buñuel, 1933) (p. 115-126) |
Mercè Ibarz |
Teoría y crítica cinematográficas en la época de las vanguardias: la contribución de Guillem Díaz-Plaja (p. 129-143) |
Mercè Ibarz |
Sebastià Gasch contra el doblatge (1933-1936) (p. 147-155) |
Carles Singla i Casellas |
El cinema amateur català en temps de la Generalitat, la seva inserció a Terrassa i el lideratge de la família Salvans (p. 159-171) |
Carles Singla i Casellas |
Josep Serra Massana (1896-1980), pioner del cinema d'animació publicitari, i l'entorn de l'animació catalana a l'època de la República (p. 175-208) |
Jordi Artigas i Candela |
Las Misiones Pedagógicas y la utopía cinematográfica de Val del Omar (p. 211-220) |
Gonzalo Sáenz de Buruaga |
III. Àmbit local
El cinema sonor espanyol a Girona des del 1929 fins al 1936 (p. 225-230) |
Josep Ferrer i Serra |
El cinema no professional durant la República i la Guerra Civil a les comarques del Camp de Tarragona (p. 225-240) |
Pedro Nogales Cárdenas, M. del Pilar Mendoza Egea |
Les associacions i el cinema a Torredembarra (del cinema "amb sorolls" a l'enderrocament) (p. 225-240) |
Xavier García Puerto |
Aspectes del cinema a les Balears durant la República (p. 253-261) |
Cristòfol-Miquel Sbert i Barceló |
La era de los talkies ha sonado: El desembarco del cine sonoro en Bilbao (p. 265-284) |
Txomin Ansola González |
IV. Tema lliure
De la monosala al megaplex: exhibició cinematogràfica i concentració (p. 287-301) |
Carles José i Solsona |
Conclusions de les III Jornades (p. 287-301) |
Carles José i Solsona |