Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Implementació de l’emprenedoria en els estudis de Biblioteconomia i Documentació: un exemple danès

Michael Rene Kristiansson, Henrik Jochumsen

Resum


La finalitat d'aquest article és demostrar de quina manera l'ensenyament i l'aprenentatge centrat en l'emprenedoria es pot implementar en el context específic de la Biblioteconomia i la Documentació (BID) i alhora exposar els reptes que representa implementar l'emprenedoria en el context universitari general. Es presenta un concepte d'ensenyament i aprenentatge que s'ha dissenyat per satisfer els requisits acadèmics i també per treballar de manera satisfactòria i rellevant en el context de la Biblioteconomia i la Documentació (és a dir, en un context no empresarial). S'expliquen i analitzen les bases teòriques d'aquest concepte d'ensenyament i aprenentatge i, a més, es presenten les experiències concretes, els resultats i els assoliments dels seminaris i els cursos a la Det Informationsvidenskabelige Akademi on s'ha desenvolupat aquest concepte

Text complet: HTML