Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

2003: Vol.: 12

Vol.: 12

Tragant Mestres, Elsa (Editor)
Ribé Queralt, Ramon (Editor)

Articles

EFL University Students' Cognitive Processing of Spoken Academic Discourse as Evidenced by Lecture Notes PDF
Karina Vidal
The Acquisition of Pragmatic Competence through Virtual English Learning PDF
Mar Gutiérrez-Colón Plana
Lightnings of Intuition: A Protocol for University Students' Oral Discourse Appreciation PDF
Pascual Pérez Paredes
Personal Attribution in English and Spanish Scientific Texts PDF
Pedro Martín Martín
Optimizing The Teaching of English Suprasegmentals PDF
Bertha Chela-Flores
Non-Native and Native Teachers in ESP: The Use of Simulation Cases in the Class PDF
Ana Maria Martín Castillejos, Verónica Vivanco Cervera
'Reading' Films and 'Watching' Literary Texts: 5 Lesson Plans for Advanced TEFL Students PDF
Gloria Luque Agulló
Hacia la autonomía del aprendiz en la enseñanza de lenguas extranjeras en el ámbito universitario: el enfoque por tareas como puente de unión entre el aprendizaje en el aula y el trabajo en autoaprendizaje PDF
Olga Esteve, Marta Arumí Ribas, Maria Dolors Cañada
A Description of Prototype Models for Content-Based Language Instruction in Higher Education PDF
María Dueñas
The Problem-Solution Pattern: A Tool for the Teaching of Writing? PDF
Ana Díaz Galán, María del Carmen Fumero Pérez
"Lengua y Literatura" en una Facultad de Humanidades: una propuesta disciplinar y metodológica desde la Filología Inglesa PDF
Mireia Trenchs i Parera
Developing Learner Autonomy through a Virtual EAP Course at University PDF
Elisabet Arnó i Macià, Carmen Rueda Ramos, Antonia Soler Cervera, Clàudia Barahona Fuentes
Análisis de necesidades para el aula de lengua inglesa en Filología Inglesa: un estudio de caso PDF
Ana I. Moreno
Measuring Language Anxiety Perceived By Spanish University Students Of English PDF
Ana María Ortega Cebreros