Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Ensenyar i aprendre coneixements gramaticals al voltant de la frase : una experiència a cicle inicial

Anna Méndez i Navarro

Abstract


Amb l’objectiu de donar suport als centres en el tractament de les llengües en el context de l’actual diversitat lingüística i cultural, el Departament d’Ensenyament promou des del curs 2007-2008 el nou Projecte d’actualització de la metodologia d’Immersió Lingüística. El projecte consisteix bàsicament en facilitar a les escoles integrants els recursos formatius necessaris per assolir amb èxit aquest repte. Una de les activitats de les diverses accions formatives es complementa amb unes sessions de modelització en què formadores del Departament exemplifiquen com desenvolupar a les aules les estratègies i els continguts abordats en la formació. En aquest context el present article es proposa analitzar una de les sessions de modelització sobre l’ensenyament de coneixements al voltant de la frase al Cicle Inicial. Una anàlisi que permet destacar algunes qüestions a optimitzar en aquestes sessions. .

Full Text: PDF (Català)

Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature (BJTLLL)

ISSN 2013-6196
Legal Deposit Number (Spain) B. 23873-2013
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 Unported License.