Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

Núm. 21 (2015)

Estudis

Aula Salut Blanquerna: del pensament a la pràctica. Sobre el Benestar (p. 11-42)
Rosa M. Boixareu Vilaplana
PDF
 
¿Combinación lógica o lógica combinatoria en Ramon Llull? Una ojeada al Ars magna (p. 43-55)
Ricard Casadesús
PDF
 
Improving Galtung’s a-b-c to a scientific theory of all kinds of conflicts (p. 56-91)
Antonino Drago
PDF
 
From Newtonian physics to Quantum theory; From New science to Spiritual philosophy and wisdom: The crucial question of consciousness (p. 92-126)
Albert Ferrer
PDF
 
¡Date cuento! Los cuentos: un tesoro humano (p. 127-160)
Toni Giménez
PDF
 
Reptes ètics de les aplicacions per a dispositius mòbils en l’atenció infermera (p. 161-184)
Pilar González Gálvez
PDF
 
Veritat dissident i diàleg asimètric: entre Hannah Arendt i Paul Ricoeur (p. 185-214)
Albert Llorca Arimany
PDF
 
Exotisme i primitivisme: la invenció de l’alteritat. El cas de Paul Gauguin (p. 215-236)
Francesc-Xavier Marín Torné
PDF
 
La experiencia de la pérdida (p. 237-252)
Joan-Carles Mèlich
PDF
 
Raimon Panikkar, una biografia intel·lectual (p. 253-272)
Agustí Nicolau Coll
PDF
 
Re-creación en el mundo multipolar que se avecina (p. 273-290)
Humberto Ortega-Villaseñor
PDF
 
De la identidad al negocio: las críticas de Vázquez Montalbán al fútbol (p. 291-320)
Jordi Osúa Quintana
PDF
 
Memoria histórica, reconciliación y postconflicto (p. 321-333)
Francesc Torralba Roselló
PDF
 

Monogràfic

Mig segle de Gravissimum Educationis (p. 337)
PDF
 
Lorenzo Milani: donar la paraula als pobres a l’escola (p. 339-345)
Marian Baquès i Trenchs
PDF
 
La mirada teològica: Una lectura “conciliar” de la Gravissimum Educationis: Desafiaments, vocació i protagonistes (p. 346-353)
Andreu Ibarz Mellado
PDF
 
La diligència del mestre, un valor personalista. Actualitat del document Gravissimum Educationis (p. 354-369)
Anna Pagès Santacana
PDF
 
Miquel Meler y la opción por la persona: espíritu conciliar y pedagogía terapéutica (p. 370-393)
Conrad Vilanou Torrano, Raquel Cercós Raichs
PDF
 

Recensions

Recensions (p. 397-410)
VV.AA.
PDF