Editorial
Escenaris i ambients de l’educació física (p. 5-8) |
Javier Olivera Betrán |
HTML |
Ciències Humanes i Socials
Aplicant l’autoparla amb tennistes adults: la familiarització amb la tècnica (p. 9-15) |
Alexander T. Latinjak, Miquel Torregrosa, Jordi Renom |
HTML |
Activitat Física i Salut
Educació Física
Pedagogia Esportiva
Preparació física
L’angle de fase i la fase relativa contínua per a la investigació de la coordinació motora (p. 38-47) |
Rosa Angulo-Barroso, Albert Busquets Faciabén, Eliane Mauerberg-Decastro |
HTML |
El perfil antropomètric de la gimnàstica rítmica (p. 48-55) |
Beatriz Romero Quintero, Antonio Palomino Martín, Juan José González Henríquez |
HTML |
Entrenament Esportiu
Sistematització de l’acció tàctica en el taekwondo d’alta competició (p. 56-67) |
Cristina González De Prado, Xavier Iglesias i Reig, Jaume Anton Mirallas Sariola, Gabriel Esparza Pérez |
HTML |
Estudi del valor artístic dels exercicis de conjunt de Gimàstica Rítmica de la Copa del Món de Portimão 2007 i 2008 (p. 68-75) |
Lurdes Ávila-Carvalho, Eunice Lebre, M.ª Luz Palomero Ródenas |
HTML |
Gestió Esportiva, Lleure actiu i Turisme
La socialització en la pràctica fisicoesportiva de caràcter recreatiu: predictors dels motius socials (p. 76-82) |
Juan Antonio Moreno Murcia, Cornelio Águila Soto, Fernanda Borges Silva |
HTML |
Aprofitament en horari no lectiu d’instal·lacions esportives de col·legis d’educació primària (p. 83-90) |
Iván López Fernández |
HTML |
Dona i esport
Desigualtat de gènere en competicions populars de fons (p. 91-100) |
Antonio Salguero Pérez, Pilar Martos Fernández |
HTML |
Opinió
Terminologia dels exercicis de força amb sobrecàrregues (I) (p. 101-111) |
Francesc Cos Morera, Jordi Porta Manceñido, David Carreras Villanova |
HTML |
Tesis
Desenvolupament del pensament tàctic en edat escolar (p. 112) |
David Gutiérrez Díaz del Campo |
HTML |
L’educació física adaptada per a l’alumnat que presenta discapacitat motriu en els centres ordinaris de primària de Catalunya (p. 112) |
Montserrat Cumellas Riera |
HTML |